• Ik heb een probleem. Ik wou bij mijn tumblr iets veranderen alleen nu heb ik perongeluk ook andere dingen veranderd.. Zo heb ik nu opeens reclame op mn tumblr en hiervoor had ik dat je helemaal door kon scrollen en er steeds nieuwe plaatjes komen. Kan iemand me helpen? xx

    Edit; Dat scrollen is gelukt. Alleen nu heb ik nog een vraag. Hoe krijg ik 3 banen?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:59 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Geen flauw idee. Ik weet wel dat alleen help in de titel niet mag (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    -> Titel aangepast. Alleen 'Help' mag niet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voor 3 banen moet je gewoon een ander thema of even in je code rondsnuffelen of je dat kan veranderen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hey, I like your Tumblr. Even mijn topic's, zodat ik je vanavond op de andere computer kan volgen.
    Staat er bij customize niet gewoon 3 collumns?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voor 3 banen moet je gewoon een thema zoeken met 3 banen. Anders zou ik het ook niet weten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Nieve schreef:
    Hey, I like your Tumblr. Even mijn topic's, zodat ik je vanavond op de andere computer kan volgen.
    Staat er bij customize niet gewoon 3 collumns?
    Dankjewell<3. En nee staat er niet..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik volg je nu, awesome blog! En eh, had je die drie banen van tevoren ook al?


    everything, in time

    Leuke theme. Normaal hangt het aantal kolommen af van je theme. Als je voordien 3 kolommen had, kan je dat misschien terug veranderen, anders niet tenzij je de codes begint te veranderen, maar dat raad ik je niet aan en dat wordt meestal ook gevraagd niet te doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had ook een aantal dagen geleden dat ik opeens reclame had. Je kan de add-on Adblocker gebruiken, dan is het gelijk weg :)
    Oh en soms kan het zijn dat er text-enhance is (als je over een woord scolt komt er reclame en onder het woord staat altijd een streep), op text-enhance.com staat helemaal onderaan de pagin "OPT-OUT" daardoor krijg je geen text-enhances meer. Dit moet je wel doen voordat je Adblocker installeert, anders kan je het zogenaamde formulier op text-enhance.com niet "invullen".


    Obviously.