je moet een vraag stellen met'heb je ooit (...)' En dan antwoord een ander en dan doe je zo door. Bv ; heb je ooit in je pyjama over straat gelopen ? ...
jhaa [OOK PER ONGELUK HOOR] euhhmmm... heb je ooit een oma uitgescholden [ik wel maar zij schold ons ook uit -_-'' schijt aan bejaarden]
Dead but delicious
^^ ja ;l heb jij wel is karaoke gedaan ? x3
We can only learn to love by loving.
Nee x33 Heb je wle eens ooit alle frisdranken door elkaar gedronken [/is lekker jongeh]
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
jaah ^^ heb je ooit in de kantine op school een prullebak opvergelopen en erover gepleurt? [ik byna >,<]
when words fail, music speaks.
nee x3 heb jij wel is iedereen om je heen gehaat en de verrot gescholden [ik so vaak ]
Like, HELEMAAL JA!. Heb je ooit gehuild omdat een jongen je niet ziet zitten?
Nee x'D Heb jij wel eens een dier overreden?
a figment of your imagination
Nee, ik heb nog geen rijbewijs x] Heb je ooit aan zelfmoord gedacht? [srr]
jawel.. heb je ooit een jongen gevraagt?
Ja.. heb je wel is je afgereageerd op een vriendin omdat je rusie hebt met je ouders?
Zo ver ik weet niet. ( kleed me meestal om in de douche dus zou wel niet ) Heb jij ooit je telefoon in de toilet laten vallen?
In Italië tot en met 26 juli! :D
nee heb je ooit gedroomt over TH?
We're all dancing to the same sad song.
ja en die droom was vaag.. heb jij wel is iemand een bloedneus geslage [ik wel ]
Byna x'D heb je ooit iemand verrot gescholde midden in de klas [bezorgde me nablijven + byna rode kaart >,<]
Zo vaak. Maar ik scheld lekker in het Pools of Japans [á] Heb jij ooit wel eens papier gegete? x'D