• Ja, ja het is weer zomer en ik ben op vakantie en ik verveel me. Dus ik zoek stories om te lezen. Ik heb natuurlijk wel een paar eisen.
    Het mag gaan over:
    All Time Low
    You Me At Six
    We Are The In Crowd
    The Maine
    Simple Plan
    ABN
    Meer dan 10 hoofdstukken, zo niet dan wel regelmatig ge update worden
    Onbekende personen mag ook, maar dan moet het wel een heel goed verhaal zijn!
    En het liefst geen horror.

    Well that was about it.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zwarte Inkt en Witte Wijn

    Onbekende personen met al heel wat hoofdstukken =D


    “Love is a contradiction.”

    Eerst en vooral raad ik je aan om naar Andromeda haar profiel te gaan. Daar vind je de beste stories over All Time Low. The red Book is zeker een aanrader. Al haar stories zijn wel al afgelopen en haar account is niet meer actief, toch staat alles nog mooi online als je het wilt lezen.

    Zelf heb ik een story over Josh van YMAS. Het is niet zo heel lang, maar ik kreeg er nog goeie kritiek op, dus wie weet is het iets voor jou.


    Jules is eenentwintig jaar en woont samen met haar ouders en haar jongere zus June in Kent. Jules is naast vele andere bands grote fan van You Me At Six en ze doet er alles aan om als trouwe fan de band honderd procent te steunen. Naast de vele fanshirts en cd’s van de groep, gaat ze naar elk concert dat in London wordt gegeven. Wanneer Jules in het najaar naar het laatste concert van You Me At Six gaat, trekt ze op miraculeus wijze de aandacht van de frontzanger Josh Franceschi. Josh begint een hopeloze zoektocht naar het meisje die zijn hart op holten laat slaan. Via verscheidene smoesjes probeert hij meer in haar leven te komen zonder te weten of Jules haar gevoelens wederzijds zijn. Hun leven krijgt verschillende wendingen met veel ups en downs, maar toch vinden ze telkens weer steun bij elkaar. Dit is hun verhaal.

    Het verhaal wordt verteld aan de hand van dagboekfragmenten van zowel Josh als Jules. Het verhaal staat ook los van de band. Je hoeft dus niet speciaal fan van You Me At Six te zijn om het verhaal te lezen. De hoofdpersonage is eigenlijk een doodnormale jongen die in de huid van Josh is gekropen. Ik had hem dus evengoed Alex of Jake kunnen noemen.

    Indien je geïnteresseerd bent, hoop ik dat je hem leest.
    Indien je nog niet overtuigd bent, kijk dan naar de trailer en wie weet is het verhaal wel iets voor jou. :)


    Een verhaal met onbekende personen heb ik ook. Ik schrijf er nog aan verder, maar de komende deeltjes moeten nog verbeterd worden, dus hij ligt voor het moment even 'stil'.


    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 18:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kom er ook net even achter dat de leden hier daarover schrijven... Ik dacht dat de fanfictions hier grotendeels over One Direction gingen en hier en daar eentje over Andy Biersack (of hoe hij tegenwoordig ook mag heten). Enfin, mijn geschreven verhaal heet The Devil's Handbag en kun je hier vinden. Alle zooi omtrent abonnementen en kudo's wordt uiteraard gewaardeerd. (:

    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Searching heavens for another earth

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    Meteor schreef:
    Eerst en vooral raad ik je aan om naar Andromeda haar profiel te gaan. Daar vind je de beste stories over All Time Low. The red Book is zeker een aanrader. Al haar stories zijn wel al afgelopen en haar account is niet meer actief, toch staat alles nog mooi online als je het wilt lezen.

    Zelf heb ik een story over Josh van YMAS. Het is niet zo heel lang, maar ik kreeg er nog goeie kritiek op, dus wie weet is het iets voor jou.

    [center](...)

    Ja als Andromeda haar verhalen heb ik al gelezen, maar ik zal jouw Josh story zeker gaan lezen. Over Josh Franceschi is alles welkom! Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:04 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Ja als Andromeda haar verhalen heb ik al gelezen, maar ik zal jouw Josh story zeker gaan lezen. Over Josh Franceschi is alles welkom! Dankjewel!
    Haha kijk eens aan. Ze schrijft ook zo mooi. Astrid heeft ook veel stories over YMAS, maar ik ben even haar username vergeten.
    Edit: Haar usernameis Chuggaa

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Unforgettable moments • Louis Tomlinson
    (Net begonnen, maar morgen ga ik beginnen met schrijven)

    Brooklynn 'Lucy' Thomson is geen normaal meisje, nee, als ze in aanraking komt met water zul je het wel begrijpen..
    Maar als ze studeerd in Engeland voor een tijdje om daar te kunnen dansen, raakt ze in de war als ze onoplettend in de gaten wordt gehouden door wel een hele knappe jongen..
    De boodschap trekt haar aandacht, maar voor hoelang? En kan ze haar studie wel op tijd afronden? Gaat ze uiteindelijk haar dromen najagen, of vallen die ten strijde aan wat ze is? Een meeslepend verhaal wat je absoluut niet mag missen!

    Long way to escape • Klaas-Jan Huntelaar


    Megan ziet het even niet meer zitten als haar vriend overlijdt aan een tragisch auto-ongeluk. Ze gaat dan ook naar har favoriete plek, het strand in Noordwijk aan Zee, om daar haar verdriet een plaatsje te kunnen geven. Nietsvermoedend is daar een persoon waar ze al jaren lang bij wil zijn..
    Wie is dit en waarom is hij niet waar hij hoort te zijn? De begravenis nadert, maar dan verschijnt ineens de geest van haar overleden vriend. Wat moet ze hiermee aan?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 19:55 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Meteor schreef:
    (...)Haha kijk eens aan. Ze schrijft ook zo mooi. Astrid heeft ook veel stories over YMAS, maar ik ben even haar username vergeten.
    Edit: Haar usernameis Chuggaa

    Thank you!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meteor schreef:
    Eerst en vooral raad ik je aan om naar Andromeda haar profiel te gaan. Daar vind je de beste stories over All Time Low. The red Book is zeker een aanrader. Al haar stories zijn wel al afgelopen en haar account is niet meer actief, toch staat alles nog mooi online als je het wilt lezen.
    [center](...)


    Neee! Dat meen je niet. Je wil niet weten hoe lang ik al naar dat verhaal opzoek ben. Die is me áltijd bijgebleven en heb ik al twee keer gelezen. Daarna was ik echter de titel vergeten. Ik ben je echt dankbaar :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Neee! Dat meen je niet. Je wil niet weten hoe lang ik al naar dat verhaal opzoek ben. Die is me áltijd bijgebleven en heb ik al twee keer gelezen. Daarna was ik echter de titel vergeten. Ik ben je echt dankbaar :')
    Ha bedankt, I guess. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    My Dearly Departed


    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    Struck by lightning ~ Thor

    Het verhaal bevat tot nu toe zeventien hoofdstukken en ik schrijf regelmatig verder. Misschien is het wat voor je, of misschien ook niet. In ieder geval, ik waag het erop. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    The fiftieth annual Hunger Games || Haymitch Abernathy

    You think it's simple to survive.
    Murdering and fighting, and play it clever.
    The only thing you'll have to do.
    Actually, it is the same as hunting.
    And who can't do thát.
    But you forgot one thing.
    You don't know what the new challenge is.


    MAKE YOURSELF READY FOR THE SECOND QUARTER QUELL




    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR
    te]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 15:49 ]

    Holly is een Elfje ze kan dus magische spreuken doen en Toverdrankje maken. Ze heeft het Elfen gen over genomen van haar grootouders. Het heeft een generatie over gelagen dus haar moeder is geen elf. Nu is Holly 15 een gaat ze naar een Magische High school voor Elfen,Heksen, Tovenaars en andere magische wezens.


    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    The Way Will Become Clear - One Direction

    Somethimes it's just better to be alone,
    so nobody can hurt you




    'Everytime when i look at you, i see fear. For what?'
    'For getting hurt ... Again'


    *One Direction bestaat niet
    *Suicidal thoughts & Depressions


    Everything you get in life, is based on what you give