• Hoe meer filmpjes ik van de concerten van tokio hotel zie waar ik ben geweest.Hoe harder ik die begin te misse ö Dus het word echt fucking dringend tijd dat ze terug kome !!!!

Jha dat heb ik ook .. ik ben maar 1 keer geweest :S Dusja,, zeker wil ik terug !! het was me heiligste :d

Because Nobody Love's

(...)
    Mhaha,, Ik zou juist blij zijn,, als hij me zo aankeek:P Want om mij moest hij lagen,, Ik en meisje naast me,, waren mogolies aan het doen,, en toen stond hij naar ons te staren,, mar dat hadden we niet door,, todat ik keek, en mETEEN STOND IK ZO hELEMAAL STIL, n en Zij niks,, En toen ging hij lagen,, en toen ging ik springen,, en ropen ''Bill Ich liebe Dich'' En toen moest hij nog harder lagen :P

Ik had ook een foto,, Maar hij in me camera keek,, had ik opgestuurt naar de hitkrant,, staat ie er pas 2 weken gelede in >.0 En toen ik het zag,, moet ik ook huilen:P Ookal zie je Allen maar 2 vlekjes als ogen,, dan,, maar met dan dat Tekstje er onder enzo, dat trok ik gewoon niet

Nermaal zouwik ook blij zijn geweest nzu,maar heel da concert was fucking raar heb ik nog dikke afgang gemaakt voor de neus van tomö kheb dr zelf geen idee voor hoe da da kwam da het zo raar was Oo ma zelfs diejje david begon raar tege ons te doen,ma ooke,het was plezant:Y)

(...)
    Nermaal zouwik ook blij zijn geweest nzu,maar heel da concert was fucking raar heb ik nog dikke afgang gemaakt voor de neus van tomö kheb dr zelf geen idee voor hoe da da kwam da het zo raar was Oo ma zelfs diejje david begon raar tege ons te doen,ma ooke,het was plezant:Y)

Whaa,, Wat heb je dan gedaan, omdat het zoo Afgan was,,
    Ik stond ook voor Tom zijn neus,, maar hij keek nooit egt het publiek in ofzo >.0
    Die Aap! Vind ik egt flauw,, Hij keek aleen naar mij, omdat Bill,, naast hem stond,, en begon te lagen,, omdat ik zo Raar deed,, En toen keken de twins naar mij,, en toen wist ik niet naar wie ik moest kijken,, en toen ben ik agter me vriendin gaan Shuilen,, Omdat ik ze eng vond,, Hallo,, die gasten hebben gewoon precies dezelfde oogen,, en ze kijken je alebij dan zo precies aan! Dat was dus wel heel eng!
    En toen wou ik ook dat ze weg keken,, maar omdat ik dus agter me vriedinin Ging Schuilen,, bleven ze kijken

Dunno ><

Ik heb dat ook. :')

Alleen ik heb een zwààr probleem.

Elke keer als een concert aangekondigd is,

moet ik dagen, maanden smeeken voor ik mag.

en daar tegen zijn de tickets al uitverkocht. :k

Ik wil dat ze écht snél terug komen. :')

We'll never be as young as we are tonight

Ik heb dat ook. :')

Alleen ik heb een zwààr probleem.

Elke keer als een concert aangekondigd is,

moet ik dagen, maanden smeeken voor ik mag.

en daar tegen zijn de tickets al uitverkocht. :k

Ik wil dat ze écht snél terug komen. :')

ik heb hetzlefde hoor n.n

vraag ik of ik mag en dat duurt echt lang.

en dan mag ik

is het uitverkocht >.<

je bent niet de einige; ik wil ook zo hard terug naar die concerten:( daarom kijk ik er ook geen filmpjes meer van^^ 1x moest ik spontaan huilen erbij (overreacted¬¬)... schaamde me doodxD

I am an idiot, I move.

Ik wil ook terug! :'] Maar ach, ze komen nog wel is terug zeker.. Gewoon afwachten! x'D
    -- moeilijker gedaan dan gezegt (ofzoiets) -- ; Ik weeet.. Maarjah! x'D

Tanya is de beste.

ik vind het echt kut dat ze er niet zijn. ze zeggen wel; 'wir sind an deiner Seite.' maar dat gevoel heb ik de laatste tijd echt totaal niet meer. en m'n gevoel zegt gewoon dat het nog wel een paar maanden gaat duren voordat ze weer komen

Protège moi de mes désirs.

Ik heb dat gevoel niet. =]

-