Ehm, hallo :'D
Ik heb jullie raad nodig, omdat er niemand anders is waar ik hiermee terecht kan en het is niet zo'n groot probleem maar toch wil ik jullie mening erover weten omdat ik er niet zo zeker van ben dus here goes:
Ik ben rond mijn 12 jaar begonnen met automutilatie (zelfverwonding, snijden, noem het hoe je wilt) maar nu, sinds ik een vriendje heb ben ik ermee gestopt, voor hem. Nonetheless heb ik nu dus littekens, zo ook op mijn benen.
En ik heb net een leuke outfit samengesteld om te dragen maar het bestaat dus uit een zwart topje, en dan zo'n panterprint-rokje met zo'n band dat tot je middel gaat, maar aan de benen is het vrij kort en ik heb nogaltijd littekens van in die tijd dat ik mezelf nog verwondde. En ik vind het dan zo lame om er pantys onder te gooien ook met dit warme weer weet je wel, ik wil ook gewoon rokjes kunnen dragen
Nu, naar jullie mening, zou ik er pantys onder aandoen of niet? Langs de ene kant wil ik het wel maar langs de andere kant heb ik zo iets van gaan mensen niet vies gaan kijken, zou mijn vriendje het vies vinden? Dusja, wat zouden jullie doen?
(+ als je vragen hebt erover ofzo, of als je het zelf doet en je wilt erover praten kan je altijd bij mij terecht hoor, ik weet hoe moeilijk het soms is om erover te praten.)
None but ourselves can free our minds.