• Ik heb een idee voor een story, maar ik zou graag weten of het wel goed is en of het origineel is.
    Het gaat dus over een meisje, en ze komt een klein ongeluk tegen, niks ernstig maar sinds dat ongeluk krijgt ze het gevoel dat ze de hele tijd achtervolgt word. Ook wanneer ze in de problemen raakt, wordt ze steeds op het nippertje gered dor een mysterieuze jongen.. haar nieuwsgierigheid begint te branden en ze gaat op zoek naar wie / wat hij zou kunnen zijn.

    Het zou niet over een vampier, weerwolf of weetik veel wat gaan maar over een beschermengel :).

    Het zou een fantasy en romantisch verhaal zijn, zonder een bekend persoon... ik ben geen fan van justin bieber of 1D, dus wil ik daar ook niet over schrijven.

    lijkt het jullie wat?


    If I had one wish, I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss.'

    Ja leuk! Zo lang het geen fanfiction wordt, zal ik het lezen!


    Life is full of fake people

    Lijk mij leuk wil je mij waarschuwen als je gaat beginnen.

    @xMissMarije, tuurlijk ! :)


    If I had one wish, I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss.'

    Lijkt me leuk!
    Zou je me willen waarschuwen?


    First things first, but not necessarily in that order

    Lovelydemon schreef:
    Lijkt me leuk!
    Zou je me willen waarschuwen?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het lijkt mij alleen leuk als het goed geschreven en uitgewerkt is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lovelydemon schreef:
    Lijkt me leuk!
    Zou je me willen waarschuwen?


    Can't control my second personality

    Frodo schreef:
    Het lijkt mij alleen leuk als het goed geschreven en uitgewerkt is.


    De eerste kan je lezen, hij staat online :)


    If I had one wish, I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss.'

    Doen en mij waarschuwen :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.