• Wat is het?
    Voor een nieuwe story ben ik op zoek naar mensen die dingen hebben meegemaakt die zij zelf als 'heftig' ervaren. Dat kunnen verschillende onderwerpen zijn.

    Hoe doe ik mee?
    Schrijf je eigen verhaal in goed en correct Nederlands op. Stuur het daarna naar mij. Zet erbij of je naam erbij vermeld mag worden of niet. Ik ben de enige die weet wie de afzender is, als je je verhaal anoniem wilt plaatsen. Ik kijk vervolgens of ik het verhaal geschikt vind. Staan er wat fouten in of moet het gecorrigeerd worden, dan overleg ik dat met jou.

    Wat is het doel hiervan en wat gebeurt ermee?
    Mijn liefde voor lezen en schrijven gaat vooral uit naar realistische, waargebeurde verhalen. Graag wil ik deze in mijn eigen 'bundeltje' verwerken. Bij mij is er niets heftigs gebeurt, ik heb niets om over te praten op dit gebied.
    Er zijn een hoop mensen die dingen meegemaakt hebben en het graag willen delen, soms ook om anderen te waarschuwen. Deze mensen krijgen nu een kans van mij.

    Ik hoop op veel reacties en/of inzendingen.
    Je kan ook gewoon een reactie plaatsen om te laten weten wat je ervan vindt.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 15:34 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik wil wel mee doen, ik heb best veel heftige dingen meegemaakt, en ik ga het wel proberen om in een verhaal te zetten.
    Maar hoe wil je dat ik het doe, alleen een hoofdstuk of echt een verhaal. Want ik denk dat alles wat ik heb mee gemaakt niet in één hoofdstuk kan, of het word een hoofdstuk die echt enorm lang is. :')


    Life is a beautiful struggle

    Had je hier niet eerder al een topic over?


    “Love is a contradiction.”

    Hmm, ik zal er eens over denken... Ik weet wel iets maar of het zou lukken om dat uit te schrijven...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Mean schreef:
    Had je hier niet eerder al een topic over?

    Klopt, toen was er alleen geen aanspraak voor. Misschien nu wel.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Mean schreef:
    Had je hier niet eerder al een topic over?


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123881

    Meh. Het voelt voor mij aan als plagiaat. Je neemt immers de stories van andere mensen over zonder er zelf iets aan toe te voegen en zet ze in een story onder jouw naam. En andere mensen zetten vrijwillig hun verhaal erin, dus het is niet echt plagiaat zolang je niet beweert dat je het zelf geschreven hebt, maar zo voelt het voor mij aan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou wel willen.

    > Slotje. Hier heb je al een topic over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.