• Het is het jaar 2018. Op de aarde gaat het leven zijn gangetje, technologie ontwikkeld zich, oorlogen spelen zich af en niemand maakt zich meer druk om de gebeurtenissen uit de tweede wereldoorlog. Wat ze echter niet weten is dat het voor de Nazi’s nog lang niet afgelopen is. Terwijl het helemaal fout leek te gaan in 1945, ging het er in werkelijkheid heel anders aan toe. Qua technologie waren ze veel verder ontwikkelt dan menig mens ooit had gedacht. In plaats van de beruchte zelfmoord van Hitler waren ze op dat moment al lang en breed onderweg naar de donkere zijde van de maan, waar de zon nooit schijnt en de kant die de aarde nooit zal zien. Alleen de genetisch beste Ariërs mochten mee. Nu, 73 jaar later, hebben ze de übermensch gerecreëerd onder leiding van de huidige Fürher, Klaus Adler. Ze denken dat ze een vredige natie willen stichten op Aarde, als het eenmaal zo ver is. Ze hebben geen idee wat van er eigenlijk allemaal gebeurd is tussen 1938 en 1945.
    Er zijn zes jongeren uitgekozen om terug te gaan naar de Aarde. Zij worden begeleid door vijf soldaten en de wetenschappers die ze extra scholing geven. Hoewel het nog enkele jaren gaat duren, hebben ze deze training toch nu al nodig.

Regels:
    - Lees dit eerst en de informatie in de story. Als ik merk dat je niet alles gelezen heb, mag je niet meedoen.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, in variatie. Meisje + jongen in verschillende groepen.
    - Ruzie graag ergens anders.
    - 16+ is toegestaan.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ik heb heel veel werk in deze RPG gestoken, ik wil graag alleen mensen die een beetje ervaren zijn en ook blijven doorspelen.
    - Alleen Nederlands spreken graag, geen Duits. Vergeet ook niet dat deze mensen geen weet hebben van de tegenwoordige straattaal en dergelijke.
    - Mannen hebben een grotere invloed dan vrouwen.
    - Geen one-liners, ik wil minimaal 5 regels hebben. En daarbij fatsoenlijk Nederlands kunnen.
    - Je krijgt drie dagen om je reservering in te vullen. Ik verwacht uitgebreide rollen.

Rollen:

Wetenschappers: (max 2 per wetenschap, man + vrouw)(Let op dat de informatie die ze hebben al zeker 70 jaar oud is)
    Aardwetenschappen
    - Renate Clausen ~ Assassin
    Computerwetenschappen
    Ruimtewetenschappen

Soldaten: (max 5)(Alleen mannen)

Jongeren: (max 6)(3 meisjes + 3 jongens)
    - Gereserveerd door Stiles
    - Gereserveerd door Paddo

Overig: (Mag je zelf verzinnen)

• Rol:
    • Naam: (Herinner dat het Duitsers zijn)
    • Leeftijd: (Wetenschappers vanaf 18 tot oneindig, Soldaten vanaf 18 tot en met 25, jongeren vanaf 14 tot en met 21)
    • Innerlijk: (Meteen invullen, niet in RPG)
    • Uiterlijk: (Herinner dat het Ariërs zijn)(Foto + beschrijving)
    • Extra:

De story

[ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:43 ]

Your make-up is terrible

Geen interesse?

Your make-up is terrible

Kan ik een vrouwelijke rol bij de jongeren reserveren?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Je staat erbij.

Your make-up is terrible

• Rol: Aardwetenschapper
    • Naam: Renate Clausen
    • Leeftijd: 22
    • Innerlijk: Renate is een zachtaardig en ijverig meisje. Ze heeft altijd al een voorkeur voor de Aarde gehad en heeft zich er dan ook gelijk voor in gezet om ook een wetenschapper te worden op jonge leeftijd. Ze heeft dan ook een groot doorzettingsvermogen en een sterke wil. Soms heeft ze een beetje een grote fantasie en is ze iets te eigenwijs. Ze heeft soms een beetje moeite om zich naar de wil van een man te schikken en gaat er dan ook zo af en toe gewoon tegen in. Ze doet zich graag sterk voor, ook al is ze dit soms helemaal niet. Ze verbergt haar breekbaarheid vaak.
    • Uiterlijk:

Renate's haar is lichtblond en komt tot iets over haar schouders. Haar ogen zijn blauwgrijzig, meestal wat donker. Ze is slank en redelijk lang, één meter vierenzeventig. Ze draagt altijd lage hakken omdat ze al groot genoeg is zonder hoge hakken. Ze heeft enkele kleine littekentjes op haar rug, een herinnering aan haar agressieve maar overleden broer.
    • Extra: Ze is de achter-achter-achter kleindochter van Heinrich Clausen, een financieel genie in de tweede wereldoorlog. Hij zelf ging niet mee maar zijn toen nog jonge zoon Noel wel.
    Haar broer, Dieter, is overleden toen hij negentien jaar was. Hij was een agressieve jongen en die dulden ze niet in hun midden. In plaats van een vuurpeleton werd hij de ruimte in gschoten. Dit gebeurde nadat hij had geprobeert om een soldaat te vermoorden. Niemand weet dat hij ook gewelddadig tegen Renate was.

Your make-up is terrible

Lijkt me een leuke RPG, maar helaas ga ik over een week op vakantie,

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LacunaCoil schreef:
    Lijkt me een leuke RPG, maar helaas ga ik over een week op vakantie,

Oh, hoelang ga je?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Oh, hoelang ga je?

2 weken:Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LacunaCoil schreef:
    (...)
    2 weken:Y)

Dat is wel lang haha. Maar ik denk dat het zeker nog wel één of misschien twee weken duurt voordat hij gestart word.
    Veel plezier alvast!

Your make-up is terrible

Nog meer?

Your make-up is terrible

Ik denk dat er te weinig interesse is in zoiets. :'D

Your make-up is terrible

Nee, ik wil wel. Maar ik ben tot 1 aug op reis en kan dan niet invullen...
    Mag ik dan wel iets reserveren? Zoja, een meisje uit de jongerengroep...

[ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:49 ]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Ja, dat kan wel. Ik kom zelf 1 augustus weer terug uit Duitsland dus dat gaat wel lukken.

Your make-up is terrible

Mag ik een jongere reserveren en dan een meisje? :)

Is goed.

Your make-up is terrible