• Het is vandaag officieel 23/07 en dat betekent:
    HAPPY 2 YEAR ANNIVERSARY 1D!
    Twee jaar sinds onze geliefde boyband One Direction is gevormd. Oftewel -zoals ik zou zeggen-, twee jaar geleden dat mijn leven is gecreëerd. Twee jaar vol met tours, vijf miljoen fans, signings, gevechten, uitgehaalde grappen en liefde voor deze 5 jongens. Niall James Horan, Harry Edward Styles, Zayn Javadd Malik, Liam James Payne en Louis William Tomlinson. From 5 strangers, to brothers. This is not the end, it's just a beginning.

    Hier een speciaal topic om alles over de jongens kwijt te kunnen, hun '2 year anniversary' te vieren en alles wat je hier ook maar neer zou willen zetten over hen. Let's cry together, haha.


    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 0:30 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harding schreef:
    So damn proud of our boys.


    Proud of 5 flawless sexgods (:


    Heaven can wait, we're only watching the skies ♥

    Marland schreef:
    (...)Aap.


    Eekaap.


    What's so bad about being different?

    Marland schreef:
    (...)Als je ziet wat ze in die tijd bereikt hebben.... In korter dan 2 jaar eigenlijk, want sinds eind december zijn ze uit x Factor. Maar ik heb zoveel respect voor deze jongens, dit alles in twee jaar. Dit klinkt voor ons gewoon heel ongelofelijk, want het lijkt voor mij alsof ze al veel langer bestaan dan 2 jaar.

    Dat snap ik wel, maar ik ben bands uit de jaren 70/80 gewend. Vergeleken met hun zijn zij broekkies en is 2 jaar heel kort.
    Maar ik hoop voor jullie dat ze nog lang blijven bestaan, ook al is t een boyband.
    Wat hebben ze eigenlijk allemaal bereikt, ik ben geen fan, ken ze nouwelijks, maar ben wel benieuwt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zijn ze nou bij de Teen Choice Awards of niet? ;0


    Heaven can wait, we're only watching the skies ♥

    En nu ga ik Degrassi kijken en wachten tot de TCA's beginnen zodat ik Justin kan adoreren.

    ADIOS XOXOXOXOXO.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OMG OMG OMG (fangirling) (yeah)


    -

    Post je favo foto, quote of bromance ofz van one boys (; xx


    Heaven can wait, we're only watching the skies ♥

    Marland schreef:
    En nu ga ik Degrassi kijken en wachten tot de TCA's beginnen zodat ik Justin kan adoreren.

    ADIOS XOXOXOXOXO.


    SAME
    ADIOS AMIGOS. XOXOXOXOXO


    What's so bad about being different?

    Iemand tegen? Iemand voor? Hahah, xx


    Heaven can wait, we're only watching the skies ♥

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat snap ik wel, maar ik ben bands uit de jaren 70/80 gewend. Vergeleken met hun zijn zij broekkies en is 2 jaar heel kort.
    Maar ik hoop voor jullie dat ze nog lang blijven bestaan, ook al is t een boyband.
    Wat hebben ze eigenlijk allemaal bereikt, ik ben geen fan, ken ze nouwelijks, maar ben wel benieuwt
    Hun album en allereerste single is in zoveel landen nummer 1 geworden, dat hadden de jongens zelf niet eens verwacht denk ik zomaar. Ze hebben twee uitverkochte UK, USA en Australië tours. Ze hebben Madison Square Garden uitverkocht in zo een ongelofelijk snelle tijd. Ze zijn gewoon heel, heel snel na x Factor wereldwijd bekend geworden, terwijl je van de meeste x Factor of andere shows -bijna- niets meer hoort nadat ze eruit zijn, of gewonnen hebben.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 0:40 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Waar kun je de TCA's kijken? ;s


    Heaven can wait, we're only watching the skies ♥

    Marland schreef:
    (...)Hun album en allereerste single is in zoveel landen nummer 1 geworden, dat hadden de jongens zelf niet eens verwacht. Ze hebben twee uitverkochte UK, USA en Australië tours. Ze hebben Madison Square Garden uitverkocht in zo een ongelofelijk snelle tijd. Ze zijn gewoon heel, heel snel na x Factor wereldwijd bekend geworden, terwijl je van de meeste x Factor of andere shows -bijna- niets meer hoort nadat ze eruit zijn, of gewonnen hebben.

    Dat is inderdaad knap, dat krijgen niet veel bands voor mekaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    I'm so fucking proud of them. Let me go cry in a corner at 8:22PM UK time. (heart2)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ASDFGHJKL SO FUCKING PROUD


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad knap, dat krijgen niet veel bands voor mekaar.
    Klopt en daarom ben ik zo trots op deze vijf jongens! (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.