• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    Ik voel me even rood worde, dat is niet alleen van de lol... "Eh, ja dat komt door de lol, ja." Zeg ik en kijk hem aan. Hoe hij grigelde, geen idee of het een grinnik of giechel was: Grigelde, dus, klonk en leuk. Ik bijt even op mijn lip en voel mijn hart juist weer sneller gaan, in plaats van langzamer. Snel duw ik zijn hand naar beneden, maar nu ligt die op mijn buik, en dat maakt me er niet veel rustiger op. "W-waardoor lachte we nou ook alweer?" Vraag ik dan en kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach even naar hem. "Je stottert, wat schattig." Als kalmerende 'therapie' wrijf ik kleine rondjes over zijn buik en slik. Nu moet ik zelf ook oppassen dat ik niet ga stotteren, want de kans zit er dik in. "We lachten om... om het krakende, eh.. bed," hakkel ik. Ik geef mezelf een mentale facepalm; had het nog klunziger gekund?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Awn Stephen is echt schattig :3]

    Aiden

    "We lachten om... om het krakende, eh.. bed." Hakkelt Stephen. Ik bijt even op mijn lip. "Ohja." Zeg ik en lach even zacht wat me een stekend gevoel in mijn rib geeft, daarom ga ik maar grinniken. Ik merk nu pas zijn hand die over mijn buik gaat op en schraap mijn keel even en probeer niet rood te worden, wat denk ik niet echt werkt. Ik bijt weer op mijn lip en zucht een keerom mezelf te kalmeren.

    [Tja, sorry dat ik er zo lang neit was, heb eigenlijk vandaag helemaal niet eens aan de computer gedacht. xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Geeft niet joh, ik was ook de hele dag weg ><]

    Stephen Francis Greensfield

    "Je moet het gewoon zeggen als ik je pijn doe, met je rib en zo..." waarschuw ik hem, maar ik ga wel door. Ik kan gewoon niet stoppen. "Ontspan maar, misschien helpt het."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Je moet het gewoon zeggen als ik je pijn doe, met je rib en zo..." Zegt hij en gaat door. "Ontspan maar, misschien helpt het." Zegt hij dan.
    Ik kijk hem aan. "Hoé kan ik me ontspannen, alt ik telkens moet lachen?"Vraag ik en kijk hem met een rood hoofd aan. Ik vind die hand over mijn buik wel prettig, maar ik word er ook rood van.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach naar hem. "Ik kan je mond ook dichttapen, dan heb je nergens meer last van. Maar ik meen het, ontspan even, anders word die rib alleen maar erger. Dat zou zonde zijn."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Ik kan je mond ook dichttapen, dan heb je nergens meer last van. Maar ik meen het, ontspan even, anders word die rib alleen maar erger. Dat zou zonde zijn." Zegt Stephen. Ik zucht even, wat bes pijn deed en sluit mijn ogen. "Goed, ik zal ontspannen, maar- ik hou me mond al." Zeg ik en probeer rustig adem te halen, ik hou mijn ogen gesloten en denk aan andere dingen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Mijn glimlach wordt breder. Voorzichtig ga ik door met de cirkels, waarna ik voorzichtig mijn hand terugtrek. Ik wrijf even in mijn handen om ze op te warmen, een trucje die ik van mijn zus geleerd heb, en leg één van hen voorzichtig op de gekneusde rib. Bij mij helpt dat altijd, maar ik weet niet zeker of het ook voor Aiden werkt. "Beter?" vraag ik zacht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Ik ga eten :3]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    "Beter?" vraagt Stephen nadat ik zijn hand, die best wel warm is, op mijn rib voel. Ik knik. "Ja, een beetje." Zeg ik met mijn ogen nog gesloten en glimlach. Ik voel mijn hart weer sneller slaan, hij was net zo gekalmeerd, en hoop dat Stephen het niet merkt.
    Ik probeer weer rustig adem te halen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Weer voel ik het bekende kloppende gevoel onder mijn handpalm, waardoor het bloed spontaan zijn weg weer terug weet te vinden naar mijn gezicht. Ik weet niet waarom Aidens hartslag me zo van slag laat zijn, maar gek genoeg vind ik het niet heel erg. "Dit, eh..." Niet stotteren! "Dit is een methode die in de familie zit. Reiki. Het is nogal ingewikkeld en heeft met energieën te maken, maar het is echt erg effectief. He... helaas heb ik het niet zo goed onder de knie als Susan al heeft, maar ik doe mijn best..."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Dit, eh... Dit is een methode die in de familie zit. Reiki. Het is nogal ingewikkeld en heeft met energieën te maken, maar het is echt erg effectief. He... helaas heb ik het niet zo goed onder de knie als Susan al heeft, maar ik doe mijn best..." Zegt Stephen en ik knik even.
    "W-wat houd het precies in dan?" Vraag ik geïtreseerd en hou mijn ogen nog steeds gesloten. Ik voel mijn hart nog steeds als een gek kloppen, om haast gek van te worden, het komt door Stephen. Dat weet ik zeker, maar waarom gaat mijn hart sneller kloppen door hem?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik nu positieve energieën aan jou doorgeef om beter te kunnen helen." Ik haal mijn hand weg. "Voel je het verschil?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik open nu mijn ogen en kijk Stephen aan. "Ja, ik voel wel wat verschil." Zeg ik dan en pak zijn hand en leg die weer op mijn rib. Ik grinnik even. Geen idee waarom ik die actie deed. "Zullen we zo naar beneden gaan? Ik denk dat zo het eten er wel is." Zeg ik en kijk hem vragend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Ja, lijkt me een goed plan. Moet ik je nog even helpen met je stropdas?" grinnik ik zacht. Ik houd mijn hand waar het nu is, hoewel ik geen druk geef zodat Aiden op kan staan wanneer hij wilt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.