• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik schiet in de lach. "Ga je het nu voor altijd 'jeweet' noemen? De angst voor de naam creeërt alleen een grotere angst voor het ding zelf, wist je dat? Zeg het gewoon." Ik glimlach even naar hem. "En dat weet je natuurlijk niet zeker..."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Nou, ik vind je helemaal niet ADHD'erig. Alles behalve, je bent een geweldige knul met meer dan alleen ADHD." Zegt Angelica.
    Ik glimlach naar haar. "Dankjewel?" Zeg ik dan met een vragende toon, omdat ik niet helemaal weet hoe ze het bedoeld. "Weet je ik ben vroeger bijna een keer uit huis ben geplaatst naar zo een opvang gezin." Zeg ik dan.

    Aiden

    "Ga je het nu voor altijd 'jeweet' noemen? De angst voor de naam creeërt alleen een grotere angst voor het ding zelf, wist je dat? Zeg het gewoon." Zegt Stephen lachend en glimlacht naar me.
    "En dat weet je natuurlijk niet zeker..." Zegt hij dan. Ik zucht even en kijk hem aan. "Goed Homo dan?" Zeg ik en kijk hem aan. "En, noem dan eens een iemand die mij leuk zou kunnen vinden." Zeg ik en kijk naar hem. Als hij iemand weet te noemen vind ik het knap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik blijf even stil. Ja, ik weet wel iemand. Het punt is alleen; zal ik het hem dat wel vertellen? Ik zou het allemaal zo makkelijk kunnen verpesten. In plaats daarvan antwoord ik heel rustig; "Waarom ben je daar zo onzeker over? Ik denk dat er meer dan genoeg mensen zijn die gek op je zouden zijn. Ik weet het wel zeker, eigenlijk." Zo, dat was een stuk algemener en daarom veiliger.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Het was eventjes stil, maar uiteindelijk antwoord Stephen.
    "Waarom ben je daar zo onzeker over? Ik denk dat er meer dan genoeg mensen zijn die gek op je zouden zijn. Ik weet het wel zeker, eigenlijk."
    Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. "Omdat ik best wel slecht ben geweest de laatste jaren, dus wáárom zou iemand mij leuk vinden dan." Zeg ik zacht en bijt op mijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik trok een wenkbrauw naar he op. "Meen je dat nou? Omdat je het durft toe te geven, omdat je veranderd bent. Je bent niet meer die onzekere jongen die meisjes gebruikt om zich achter te verschuilen, je bent iemand die bereid is om dat achter zich te laten en opnieuw te beginnen. Je hebt een goed gevoel voor humor, je lacht leuk, je ziet er goed uit, je maakt mi- eh, mensen aan het lachen maar je bent er ook om diepere gesprekken mee te hebben; dus durf niet te zeggen dat niemand je leuk zo vinden. Als dat zo is, is iedereen volledig gestoord, oké?" ratel ik achter elkaar door. Hoe meer ik zeg, hoe dieper ik ga blozen, maar dat boeit me nu niet zoveel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik kijk Stephen aan nadat hij dat zei en slik even.
    "Ik ga bijna denken dat jij me leuk vind." Zeg ik dan met een lachje maar ik weet dat hij het serieus bedoelde dus stop met lachen en kijk hem aan. Hij is helemaal rood. Ik bijt even op mijn lip.
    "Waarom laat jij me toch telkens weer anders denken?" Ik kijk hem aan, echt hij verranderd mijn gedachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Anders denken?" herhaal ik niet-begrijpend. "Hoe bedoel je, anders denken?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Ik bedoel, jij laat me mijn gedachten verranderen. Ik bedoel, ik voel me nu veel meer op mijn gemak als we er over praten, niet helemaal maar wel veel meer. En ik- tja, denk anders door wat jij zegt. Niet verkeerd hoor." Zeg ik en glimlach geruststellend naar hem. Ik wip wat op en neer op het bed. "Kraak, kraak, kraak." Zeg ik op de maat van het kraken en lach naarh em.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik schiet even in de lach. "Af en toe lijk je net een enorme kleuter, weet je dat? Arme kamergenoten, ik zie het al helemaal voor me dat jij na een tijdje op je bed staat te springen of zo," zeg ik lachend.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Af en toe lijk je net een enorme kleuter, weet je dat? Arme kamergenoten, ik zie het al helemaal voor me dat jij na een tijdje op je bed staat te springen of zo." Zegt Stephen lachend. Ik grinnik.
    "Hmm, dat was ik eigenlijk nu al van plan." zeg ik en ga op het bed staan. Dan begin ik te springen en lachend kijk ik naar Stephen die op en neer gaat op het bed. "Kraak, kraak." Zeg ik lachend terlkens als ik neer komt dat hij kraakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik voel mezelf op en neer gaan op het bed door Aidens gespring en rol lachend met mijn ogen. "Waarom heb ik plots de vreemde drang om jou te tackelen en het weer een beetje rustig te maken in deze kamer? Raar hoor." Plotseling grijp ik zijn benen vast waardoor hij omvalt, en ik weet er nog net voor te zorgen dat hij op het bed valt in plaats van te grond. Helaas was ik wel even vergeten dat ik daar ook al was.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Wacht Stephen op de grond of onder Aiden?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Stephen zit ook al op het bed, daarom werd hij ook omhoog gegooid bij iedere sprong]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Vat hem niet xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Onder Aiden, gewoon onder Aiden x'D]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.