Na een paar maanden mijn haar steeds gebleekt te hebben om het witblond te maken, heb ik nu al ongeveer 2 maanden donkerblond haar en hoewel ik dit niet lelijk vind, mis ik mijn blonde haar toch wel steeds als ik naar foto's kijk van mensen die het wel hebben :'D Mijn haar zou serieus doodgaan als ik het weer blond zou verven dus there's no way I can go back ;(
Ik ben tevrede. Maar als ik mocht kiezen zou ik mijn haar nog net iets langer doen en ik had ook liever gehad dat het niet de heletijd recht overeind ging staan.... (Je ziet het gewoon langzamerhand steeds meer omhoog komen......... zucht)
Het dood gaan van je haar valt reuze mee! Ik heb het ook al paar keer geblondeerd maar als je het gewoon goed verzorgt met nacht maskers en crème is er niks aan de hand ;o
Het dood gaan van je haar valt reuze mee! Ik heb het ook al paar keer geblondeerd maar als je het gewoon goed verzorgt met nacht maskers en crème is er niks aan de hand ;o
Ik heb het echt heel vaak geblondeerd en het is nu al best dood, dus dat kan mijn haar sowieso niet meer aan :'D