Jup, daar ben ik sinds ik Brave gezien heb aan verslaafd. Ik vind het heerlijke muziek om naar te luisteren en ik word er zo rustig van. Deelt iemand mijn nieuwe verslaving? c:
Mysterions schreef:
Ik zit wel in de echte 'folkmetal' als Eluveitie en zo, maar echt keltisch... Alleen met harde gitaren erbij.
Ja, ik heb volgens mij ook eens iets van The Levellers gehoord (alleen zijn zij volgens mij meer folk rock) en dat vond ik ook een leuke combinatie. Ik zal eens iets van die Eluveitie eens beluisteren, want ik heb nog nooit van hen gehoord.
Laswell schreef:
(...) Ja, ik heb volgens mij ook eens iets van The Levellers gehoord (alleen zijn zij volgens mij meer folk rock) en dat vond ik ook een leuke combinatie. Ik zal eens iets van die Eluveitie eens beluisteren, want ik heb nog nooit van hen gehoord.
Ik moet je wel waarschuwen dat het metal is met veel geschreeuw. Als je daar niet van houdt, dan hou je misschien wel van de wat softere stem van Anna Murphy. Zij zingt bijvoorbeeld A rose for epona. (:
Ik moet je wel waarschuwen dat het metal is met veel geschreeuw. Als je daar niet van houdt, dan hou je misschien wel van de wat softere stem van Anna Murphy. Zij zingt bijvoorbeeld A rose for epona. (:
Ah, blijkbaar kende ik hen al. c: Zij zijn wel heel goed!
Je hebt natuurlijk altijd Celtic Women, zij zijn heel goed. Ik kan je nu alleen geen link sturen, omdat ik op mijn iPod zit.
Maar YouTube zal wonderen verrichten!
Progeny schreef: Je hebt natuurlijk altijd Celtic Women, zij zijn heel goed. Ik kan je nu alleen geen link sturen, omdat ik op mijn iPod zit.
Maar YouTube zal wonderen verrichten!
Ik heb het opgezocht en God, wat een mooie muziek! c: