• Ja mensen,zouw ik mijn ouders kunnen overtuigen om in nederland te gaan wonen?n_nIk ben er gisteren gaan shoppen en het verschil tussen de mensen is er echt wel groot ö!Bij ons lopen ze als hoeren over straat nzu,en dan bij jullie was da echt vele anders,de kledingstijl is echt fermeus groot en jha,ik moet toe geven die van elle is beter!So respect:Y)! + jullie zijn vele vriendelijker ö Dus helpt iemand mee mijn ouders te overtuigen?(baby)

    Ghehe. Natuurlijk zijn Hollanders beter (Ego)
    Maar het is wel waar,In Nederland lopen niet zoveel mensen in van die hoerenkleding,behalve bij Amsterdam >.< Maarja,leuk als je in Nederland gaat wonen maar ik ben slecht in overhalen.

    Ja mensen,zouw ik mijn ouders kunnen overtuigen om in nederland te gaan wonen?n_nIk ben er gisteren gaan shoppen en het verschil tussen de mensen is er echt wel groot ö!Bij ons lopen ze als hoeren over straat nzu,en dan bij jullie was da echt vele anders,de kledingstijl is echt fermeus groot en jha,ik moet toe geven die van elle is beter!So respect:Y)! + jullie zijn vele vriendelijker ö Dus helpt iemand mee mijn ouders te overtuigen?(baby)
    Uhm.. Zeg maar.. OMdat nederlanders Coowl zijn :3. Whaha nou nee ik kan me niet voorstellen dat je in Nederland wilt wonen maarja. En trouwens waar ben je nu allemaal geweest?

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, hier in België waar ik woon loopt er niemand hoerig rondal krijg je wel veel bekijks als je fluoroze kousen aandoet om naar school te gaan [/spreekt uit ervaring]

    jeeeeeuj nl is gewoon geweldig n___n'
    Maar je moet weten dat dat niet overal is he =D zou een mooie zijn..

    (...)Uhm.. Zeg maar.. OMdat nederlanders Coowl zijn :3. Whaha nou nee ik kan me niet voorstellen dat je in Nederland wilt wonen maarja. En trouwens waar ben je nu allemaal geweest?

    x. kirsten

    In breda xD
    but nee,gelle bent echt vele anders als ons XD
    kheb zo ook ergens iemand wone die mn ouwers kenne,erges ook in nederland,en die zijn ook echt vele anders als hier XD

    Nou, hier in België waar ik woon loopt er niemand hoerig rondal krijg je wel veel bekijks als je fluoroze kousen aandoet om naar school te gaan [/spreekt uit ervaring]

    kom dan maar is naar antwerpen,lier en mehele XD ziet ge niks anders ;P

    (...)
    kom dan maar is naar antwerpen,lier en mehele XD ziet ge niks anders ;P

    *springt op de trein* xD

    (...)
    In breda xD
    but nee,gelle bent echt vele anders als ons XD
    kheb zo ook ergens iemand wone die mn ouwers kenne,erges ook in nederland,en die zijn ook echt vele anders als hier XD
    Weetje wat het is.. Ik denk dat het gras bij de buren toch altijd groener lijkt xD. Ik vind NEderland namelijkj niks en verhuis als ik genoeg geld heb het liefst naar Duitsland xD.

    En het voordeel aan belgie vind ik dat jullie in meerdere talen opgevoed zijn. Wij krijgen alleen nederlands, engels. En sommige duits en frans terwijl frans bij jullie automatisch in het pakket zit. Toch?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    In Nederland zijn ze vriendelijker en is het goedkoper, en die hun school duurt minder lang :Y)
    Gelukzakken >< xD

    (...)Weetje wat het is.. Ik denk dat het gras bij de buren toch altijd groener lijkt xD. Ik vind NEderland namelijkj niks en verhuis als ik genoeg geld heb het liefst naar Duitsland xD.

    En het voordeel aan belgie vind ik dat jullie in meerdere talen opgevoed zijn. Wij krijgen alleen nederlands, engels. En sommige duits en frans terwijl frans bij jullie automatisch in het pakket zit. Toch?

    x.

    jap, wij krijgen atomatisch Frans maar dat komt omdat een deel van België Frans spreekt

    (...)Weetje wat het is.. Ik denk dat het gras bij de buren toch altijd groener lijkt xD. Ik vind NEderland namelijkj niks en verhuis als ik genoeg geld heb het liefst naar Duitsland xD.

    En het voordeel aan belgie vind ik dat jullie in meerdere talen opgevoed zijn. Wij krijgen alleen nederlands, engels. En sommige duits en frans terwijl frans bij jullie automatisch in het pakket zit. Toch?

    x.

    Ohja in duitsland gaan wone ö! zouw ik ook wel zien zitte n.n!
    Nja ik zit nu me 4 tale,en belgië is verdeeld in vlaanderen,brussel en wallonie.En brussel en wallonië spreken ze voor een groot deel frans dusja Oo wij moette da zowiezo kunne.

    In Nederland zijn ze vriendelijker en is het goedkoper, en die hun school duurt minder lang :Y)
    Gelukzakken >< xD

    echt he ö!

    Als ik in Antwerpen kom ofzo lopen er toch veel normale mensen rond hoor.Ik bedoel elk land is toch anders ,als je in Amerika komt en je vind dat het daar leuker is wil je toch ook niet plots naar Amerika ?:8


    The soul needs autumn.

    whaha nederlanders sijn niet aardig o_o vind k.. ik vind se irritant en kortaf [/beledigd ff landgenoten]
    n_nnicols mening he x3 ik vind belgen & duitsers leuk n_n


    We can only learn to love by loving.

    jajaaa.. k hou vn mijn land afkraken mr goed.. n_n

    mr over da verhuise ;;
    doe mr nie hoor .. nederlanders sijn te vaag tegen mensen egt waar en se sijn heel nuchter n_n das soms wel fijn mr meer oo nie en ojade huisen sijn hier duur en de kleding is redelijk goedkoop dat wel.. nederlanders beoordelen ook graag mensen op hun uiterlijk n_n


    We can only learn to love by loving.