Ja, ik zit met een probleem.
Ik heb namelijk het gevoel dat ik het bovenstaande verleert ben. Niet zozeer in het algemeen, maar ik ga normaal gezien met mijn ouders mee op vakantie, en dit is nu (hopelijk) mijn laatste jaar dat ik meega, maar vanaf ongeveer drie jaar geleden tot nu heb ik niet echt meer een vakantievriendin gehad. Terwijl ik vroeger binnen de eerste dag al iemand gevonden had om mee om te gaan.
En ik moet heel eerlijk zijn, het is niet echt leuk. Kijk, vriendschap moet je niet zoeken (dat vind je ^^), dat weet ik ook wel, maar het is ook niet echt leuk om de hele tijd bij je ouders in de tent uit je neus te eten, terwijl allemaal groepen vrienden/vriendinnen langslopen. En dat terwijl je eigenlijk normaal gezien nog niet eens de asociaalste persoon in de wereld bent (eerlijk? Ik zie mezelf als een nogal sociaal persoon ^^).
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zomaar ergens naartoe ga. Op de camping waar ik nu zit, worden namelijk allerlei activiteiten georganiseerd en ik ben er naar geen een geweest (ik ben er sinds zaterdag). Er is ook een zwembad (binnen), ben ik ook nog niet naartoe geweest (het weer werkt ook niet echt mee, en ik ben niet de meest aangewezen persoon om met bikini en handdoek terug te lopen met natte haren en alle gevolgen van dien). Er is gewoon telkens iets wat me tegenhoudt. Ik krijg bijna het gevoel dat ik bang ben (dat klinkt héél raar, I know :').
Dus, conclusie: ik wil dit zo langer niet.
Mijn vraag aan jullie: Hoe kan ik dit verhelpen, om meer te socializen, etc?
Sorry voor dit lange zwetsverhaal, maar ik wist het niet beter te verwoorden.
Edit:
Allaaaaaang opgelost
[ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:11 ]
Deep inside, I've never felt alive