• Ik heb me ongelofelijk stom en als een irritant kind gedragen de afgelopen tijd. Het spijt me heel erg, ik snap ook ontzettend goed als jullie me nog steeds niet mogen enzo. Dat begrijp ik echt volkomen. En ja, het is een slap excuus nu, om nu mijn excuses aan te bieden. Maar ik wil wel dat jullie weten dat ik het echt niet zo bedoeld had en ik weet ook gewoon niet wat me bezielde. Maarja, ik ga hier niet neer zetten waarom ik het gedaan had. Waarom ik zo deed, want ik wil geen 'smoesje' neerzetten hier. Het is dan geen smoes, maar sommigen zullen dat dan wel denken, en ik wil geen ruzie op Q. Dus, het spijt me. Je hoeft mijn excuses niet aan te nemen :')

    EDIT:
    Owja, ik ben opnieuw begonnen op Q, ik heet TearsStream en dat was tijdelijk onder de schuilnaam 'Lana' omdat ik niet meteen ruzie wilde. Maar ik vind het ook niet leuk om onder een schuilnaam te blijven, dus, dan weten jullie dat (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:45 ]


    Where words fail, music speaks

    Ik kende je op je nieuwe account (':


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Erg goed dat je je excuses aan bied. :Y)
    Dat doen niet veel mensen je na.

    nerveus schreef:
    Excuses geaccepteerd :)


    26 - 02 - '16

    I don't even know what is going on :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Vain schreef:
    Lol ik ken je niet eens.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik ken je niet, maar goed...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    LaJoie schreef:
    Never heard of you.
    Excuses aanvaard. (cat)


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik wist niet waarover dit ging, dus ben ik in je history gaan spitten en ik moest toch wel lachen om de ironie van een reactie die ik daarbij tegenkwam.

    Barnabas zei op 15 juli 2012 - 22:26:

    Dat was niet onterecht. Iedereen ergerde zich dood aan jullie, jullie spamden het forum onder terwijl jullie heus wel wisten dat het niet mocht.
    Maar ja. Wie druk aan het puberen is, ziet niet - althans, nu niet - in hoe kinderachtig ze zelf zijn. Dat komt later pas.


    Let's hope you have learned.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 0:15 ]


    Til hug og blod.

    Nefie schreef:
    Hoi.
    De dag dat jij spamde was ik er niet, dus ja, ik had er geen last van. (:
    Ik vind het goed van je dat je je excuses nu aanbiedt en ook zegt wie je bent. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gondor schreef:
    Ik wist niet waarover dit ging, dus ben ik in je history gaan spitten en ik moest toch wel lachen om de ironie van een reactie die ik daarbij tegenkwam.

    (...)

    Let's hope you have learned.

    O my god. Ik heb voorspellende krachten! (nerd)


    "Well, well. Look who we've got here!"