• Ga hier alsjeblieft even goed voor zitten; Installeer je lekker op een stoel, bank of bed, met eventueel een lekkere kop thee of wat dan ook erbij ... Open het filmpje op youtube om volledig scherm te kunnen openen en geniet. Geniet heel erg en laat je heel hard inspireren; Want dit is pure schoonheid vastgelegd op film! <3 ^^


    Til hug og blod.

    Ik zet 'm in favorieten om een andere keer te kijken, ik heb nu niet zoveel tijd.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Ik zet 'm in favorieten om een andere keer te kijken, ik heb nu niet zoveel tijd.


    Sure.:]
    Ik heb gister gemerkt dat hij ook erg rustgevend is voor je naar bed gaat. Ook een idee wellicht?


    Til hug og blod.

    Niets voor mij, ik vind zoiets maar saai. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Niets voor mij, ik vind zoiets maar saai. (:


    Zonde. Er is namelijk erg veel inspiratie uit te halen. :]


    Til hug og blod.

    Crocker schreef:
    Ik zet 'm in favorieten om een andere keer te kijken, ik heb nu niet zoveel tijd.


    Life is full of fake people


    Kijk deze ook maar eens.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:44 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:

    Kijk deze ook maar eens.


    Dat was ook erg mooi. In de eerste instantie ergerde ik me aan de woorden die er tussen kwamen, tot ik doorhad dat het daar om draaide voor een groot deel. Slimme man, mooie footage (even het NL woord kwijt) en een mooi filmpje in z'n geheel. :]


    Til hug og blod.

    Crocker schreef:
    Ik zet 'm in favorieten om een andere keer te kijken, ik heb nu niet zoveel tijd.


    Same here ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ok, dit is echt wel inspirerend! DANKU! :) Want ik wist niets meer om te tekenen, nu weer wel.. Heheeh (A)

    Heh. You're welcome! :]


    Til hug og blod.

    Mijn topics


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    JUKEB0X schreef:
    Niets voor mij, ik vind zoiets maar saai. (:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Die film heb ik al gezien :-) en het is prima film, alleen ik ben het vergeten hoe het begon, als ik nu het aan doe, zit mijn computer te crashen want ik heb een oude computer nog :-) met een ouden toetsen bord..


    Dont worry anymore if you have a choice

    Ik vind dit soort films echt heerlijk. Je krijgt die innerlijke rust en je kan je gedachte de vrije loop laten gaan. En het is de combinatie van de rustgevende muziek en de prachtige beelden die ervoor zorgen dat je sneller inspiratie opdoet . Love it^^


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Het filmpje is echt prachtig, maar ik vind de muziek maar niets.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.