• Ik heb mijn kamer een jaar of 6 geleden in het roze helemaal geverfd en gedaan, ik vind nog steeds mijn behang erg mooi en mijn inloop kast dus daar ga ik niet veel aan veranderen. Ik ga mijn muur wit verven alleen daar op wil ik dus een mooie tekst hebben staan in het zwart en engels, weet iemand misschien een mooie zin? En weet iemand anders leuke KLEINE dingentjes (liefste in zwart of zilver) om mijn kamer mee aan te kleden?


    I'm a fighter, let me go.

    Neem gewoon een zin uit een liedje? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf



    Ik heb in verschillende kleuren PARADISE boven mijn bureau hangen (: ik wil wel een foto maken maar op dit moment zit ik in een ander land.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb in verschillende kleuren PARADISE boven mijn bureau hangen (: ik wil wel een foto maken maar op dit moment zit ik in een ander land.


    Jaa, moet je doen. Ik heb ook nog inspiratie nodig voor mijn kamer :')

    Maar misschien moet je ook even kijken in mijn topic, deze dus: Klik. Maar ik moet zeggen dat dit wel wat grotere dingen zijn.

    En anders kun je ook gewoon langs rommelmarkten enzo, dat ga ik ook doen. Daar zit soms echt héel erg leuk spul tussen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Abo


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wil een vliegtuigsymbooltje op mijn muur zetten, maar ik denk dat mijn verf na een jaar toch wel al hard is geworden. :c

    Misschien nog leuke fotokaders enzo? Dat vult je muur ook goed op en is leuk om naar te zien ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Een memorie wall. Een muur vol met foto's van mooie herinneringen.


    26 - 02 - '16

    Studs schreef:
    Abo


    Life is a beautiful struggle

    Leuk idee.
    Ik heb ook mijn kamer helemaal roze.
    Heb er heel veel spijt van, ik vind het verschrikkelijk.
    Ik gothic met een roze kamer ... :S

    Mooie zinnetjes.
    Ik heb er heel veel op mijn computer staan.
    Ik ga ff voor je kijken.

    Someone loves you out there

    Believe
    in
    Yourself

    I'm goning home,
    to the plese where I belong.


    I live in a world of fantasy

    so keep the reality away from my

    I see what I want

    I want what i see

    and that's all okay by me.


    A dream is a wish
    your heat makes.

    No one is perfect
    thats why pencils
    have erasers

    Don't forget to smile

    Some people feel the rain.
    Others just get wet.

    Let dreams become wishes, and wishes become true. 'Cause in my dreams, I'm always with you.

    Live Life Like There's No Tomorrow

    Never say goodbye, because saying goodbye means going away and going away means forgetting






    Life is full of fake people

    Mijn kamer is chocoladebruin met gebroken wit en ik vind die kleuren heel mooi samen. Ik wou deze zin op die manier op mijn muur doen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik schrik had dat het niet goed ging lukken.


    Daarna wou ik allemaal kadertjes kopen in de IKEA en mijn muur vol hangen, maar ik heb tot nu toe nog maar 5 kadertjes waarvan er 4 nog steeds leeg zijn dus dat gaat nog wel even duren..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Crocker schreef:
    Een memorie wall. Een muur vol met foto's van mooie herinneringen.


    Zoiets heb ik al, alleen mijn muur is niet de grootste net zoals mijn kamer dus daar lijkt hij alleen maar kleiner van en dat wil ik niet, aan de binnenkant van mijn inloopkast heb ik al allemaal lijstjes ect. hangen. Haha


    I'm a fighter, let me go.

    xShadowGirlx schreef:
    Leuk idee.
    Ik heb ook mijn kamer helemaal roze.
    Heb er heel veel spijt van, ik vind het verschrikkelijk.
    Ik gothic met een roze kamer ... :S

    Mooie zinnetjes.
    Ik heb er heel veel op mijn computer staan.
    Ik ga ff voor je kijken.

    Someone loves you out there

    Believe
    in
    Yourself

    I'm goning home,
    to the plese where I belong.


    I live in a world of fantasy

    so keep the reality away from my

    I see what I want

    I want what i see

    and that's all okay by me.


    A dream is a wish
    your heat makes.

    No one is perfect
    thats why pencils
    have erasers

    Don't forget to smile

    Some people feel the rain.
    Others just get wet.

    Let dreams become wishes, and wishes become true. 'Cause in my dreams, I'm always with you.

    Live Life Like There's No Tomorrow

    Never say goodbye, because saying goodbye means going away and going away means forgetting







    Het probleem is dus dat ik mijn behang er niet af mag halen maar de rest mag ik wel mooi maken opnieuw Hihi, en bedankt!


    I'm a fighter, let me go.

    Amused schreef:
    Mijn kamer is chocoladebruin met gebroken wit en ik vind die kleuren heel mooi samen. Ik wou deze zin op die manier op mijn muur doen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat ik schrik had dat het niet goed ging lukken.


    Daarna wou ik allemaal kadertjes kopen in de IKEA en mijn muur vol hangen, maar ik heb tot nu toe nog maar 5 kadertjes waarvan er 4 nog steeds leeg zijn dus dat gaat nog wel even duren..

    Ik heb dezelfde kleuren, al is mijn gebroken wit iets naar de lichtgele kant.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:19 ]

    Ik heb al iets, ik wou Be Free maken met de lijnen van een meisje dat blaast tegen haar hand waar vogels uit vliegen.


    I'm a fighter, let me go.