• Ik ben aardig, gemeen, lief, ik kan haten, ik kan van je houden, ik maak fouten, ik ben vreemd, mijn haar zit niet altijd goed, ik ben wat dikker dan de rest, ik gedraag me soms heel vreemd, ik ben best slim, ik kan best goed tekenen, ik heb ook talenten, ik ben in sommige dingen ook beter, maar ook in zoveel dingen veel slechter, ik krijg slotjes, ik ben zeker niet de knapste, soms lijkt het alsof ik niets waard ben, soms slaap ik maar 2 uurtjes per dag, omdat ik denk aan hem, ik ben een directioner, soms ben ik een bitch, ik ben een binnenvetter, ik kan moeilijk praten over mijn gevoelens, op school ben ik zeker niet mezelf, op quizlet ook niet, ik ben nooit mezelf bij andere mensen, alleen als ik alleen ben. Helemaal alleen, niks en niemand om mij heen. Helemaal alleen, als ik sta te douchen, of als ik in mijn bed lig. Danpas ben ik mezelf. Ja, ik zal altijd vrolijk doen, maar echt vrolijk ben ik niet. Ja, ik leef een topleven, mijn ouders zijn nog bij elkaar, ik heb een superlieve broer waarmee ik nooit ruzie heb, ik haal goede cijfers, heb het zeker niet slecht qua geld, ik kan alles krijgen wat ik wil, ja, een topleven. Maar denk je dat ik nooit liefdesverdriet heb? Dat ik nooit ergens mee zit? Dat ik me nooit gewoon rot voel? Dat ik geen problemen heb? Dat ik nooit gewoon even uit wil huilen. Maar uithuilen doe ik nooit, nee. Ik blijf vrolijk tegenover andere mensen, zij hoeven mijn problemen toch zeker niet mee te maken. Wat hebben zij er aan. Ik gedraag me niet heel anders, hoor. Ik ben best vrolijk. Ik zal alleen nooit echt snel over mijn gevoelens praten, ik zeur ook best weinig, zoals mijn moeder zegt. Gewoon omdat het mijn problemen zijn, niet de jouwe. Je hoeft je ook echt niet te verdiepen in mijn leven, het is toch oersaai.
    Dankjewel als je dit gelezen hebt.


    Gezeik, ja.
    Om dit nog een beetje interessant te houden, voelen jullie je ook wel is zo.. Uhm, waardeloos? Dat niemand je wilt helpen, dat je gewoon een saai leven hebt, of ben ik gewoon heel vreemd? ..

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 0:07 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Dat is wel normaal hoor. En iedereen heeft op elke leeftijd wel problemen, maar dit zal ook voor een groot deel aan je pubertijd liggen. Komt allemaal wel goed. :]


    Til hug og blod.

    Gosh, this sounds almost exactly like me.
    Nee, je bent niet vreemd. =)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het enige wat je kan helpen is praten.
    Laat je vrienden meer in je leven en vertrouw hen dingen toe zoals zij dat ook doen. Als ze niets weten, kunnen ze ook niets doen. En ookal wil je hen niet opzadelen met jouw problemen, gewoon eens vertellen dat je je slecht voelt of raad vragen is niet verkeerd. Het brengt je dichter bij elkaar en je zal je beter voelen als je weet dat je vrienden naar je willen luisteren.
    Ik zeg niet dat je je daardoor zo niet meer gaat voelen, want dat zal hoogst waarschijnlijk zo blijven aangezien dat menselijk is. Maar op de pijn te verlichten, moet je mensen leren vertrouwen.

    Dat was mijn gouden raad :Y) Lol.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:07 ]


    Has no one told you she's not breathing?