• Because I love you all. And Niall ofcourse.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:44 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Marland schreef:
    (...)Dat snap ik zo goed... Mijn moeder wilt ook heel graag samen gaan wonen met haar vriend, maar hun willen absoluut niet weg uit Yerseke, terwijl mijn moeder best naar Yerseke zou willen verhuizen. Maar ik wil dat echt niet...



    Ja de vriend van mijn ma woont in Amsterdam.. en ik ben gewoon bang wat er hier gaat veranderen thuis.. want ik weet zeker dat er hier dingen gaan veranderen, en eigenlijk wil ik dat niet.


    What's so bad about being different?

    Harding schreef:
    (...)


    Ja de vriend van mijn ma woont in Amsterdam.. en ik ben gewoon bang wat er hier gaat veranderen thuis.. want ik weet zeker dat er hier dingen gaan veranderen, en eigenlijk wil ik dat niet.
    Ja 42 kilometer zit er tussen Yerseke en Smerdiek... Dat is gewoon teveel weet je. En ik snap dat je niet wilt dat er dingen gaan veranderen, want dat is één van de verschrikkelijkste dingen die er zijn.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Marland schreef:
    (...)Ja 42 kilometer zit er tussen Yerseke en Smerdiek... Dat is gewoon teveel weet je. En ik snap dat je niet wilt dat er dingen gaan veranderen, want dat is één van de verschrikkelijkste dingen die er zijn.


    Dat is inderdaad ver..


    What's so bad about being different?

    Harding schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad ver..
    Bweh ik haat dit.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    What's so bad about being different?

    Ik ben weg xo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Und ik ben weer terug.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    YOW

    CHELSEA. <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik verveel me dus ben mijn profiel aan het veranderen maar ik suck in templates ;c

    Payneless schreef:
    Ik verveel me dus ben mijn profiel aan het veranderen maar ik suck in templates ;c
    Ik vind dat echt vreselijk om te doen, daarom heb ik gewoon zo'n standaard haha.

    Trouwens, wie gaat er nu voor story schrijven?


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

    Marland schreef:
    (...)Ik vind dat echt vreselijk om te doen, daarom heb ik gewoon zo'n standaard haha.

    Trouwens, wie gaat er nu voor story schrijven?


    Mij maakt het niet uit, anders doe ik wel (:

    Payneless schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet uit, anders doe ik wel (:
    Als je wilt, is goed (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.