• Ben ik de enige die vind dat het plot en de personages van de series Heartbeat (Maggie Stiefvater) en Evermore (Alyson Noel) Heel erg op elkaar lijken?

    Ik bedoel, in Heartbeat: het meisje ontmoet een jongen en ineens verschijnen er allemaal klavertjes vier en die jongen is onsterfelijk en er is iemand die ook onsterfelijk is maar dan een meisje en die mag dat niet onsterfelijke meisje niet.

    In Evermore ontmoet een meisje ook een jongen en die laat allemaal rozen verschijnen bij de rest van de meiden maar bij haar tulpen, niet alleen bij haar maar ook bij anderen maar bij haar alleen witte rozen, die jongen blijkt ook onstervelijk te zijn en er is ook een meisje uit het verleden die het wil tegenhouden dat dat andere meisje ook onsterfelijk word.


    Oja, nu ik toch zoiets schrijf, weet iemand van jullie toevallig in welk boek de naam Deirdre nog meer voorkomt?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:03 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Heartbeat ken ik helaas niet XD

    Maar was het bij Evermore niet tulpen of een ander bloem want ik weet nog dat ik het raar vond dat het geen rozen waren....

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Heartbeat ken ik helaas niet XD

    Maar was het bij Evermore niet tulpen? ;P


    Oja, bij de anderen rozen en bij dat meisje tulpen, nog ff snel nagekeken! bedankt xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    fallen en twilight heeft ook grotendeels hetzelfde 'verhaal en ze zijn beide bagger xD

    Je hebt wel gelijk eigenlijk (': Ik heb de boeken allebei gelezen, maar het is me nooit zo duidelijk opgevallen. Eerlijk gezegd vind ik de laatste tijd heel veel boeken op elkaar lijken. I mean: twilight, evermore, heartbeat, fallen, etc, etc. Het gaat allemaal over onsterfelijke jongens die dan een meisje tegenkomen. Ofzoiets. Het lijkt in ieder geval allemaal op elkaar - vind ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dunno, ik heb Heartbeat nooit gelezen. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb geen van de twee boeken uitgelezen; vond het plot nogal... saai en voorspelbaar. En dan ben ik snel geneigd om het dicht te klappen en door mijn kamer te laten slingeren.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb Evermore gelezen, maar die vond ik nogal saai. Die andere ken ik niet.
    Deirdre komt ook voor in The Chemical Garden Trilogy (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42