• Hey hey,
    Ik wil dus graag een verhaal beginnen, alleen ik ben zelf ontzettend slecht in covers maken. Dus ik hoop dat iemand van jullie een cover voor mij kan maken.
    Dit is een soort van 'samenvatting' van het verhaal:

    Mijn zonnestraaltje een roman over moederliefde Denise Deegan
    Ooit had Jennifer een glanzende carrière en werd door haar knappe verloofde op handen gedragen. Maar nu draait haar hele leven om haar vierjarige zoontje Charlie. Jennifer heeft nooit meer achterom gekeken. Charlie gaat sinds kort naar school. Hij heeft het naar zijn zin met zijn nieuwe vriendjes. Toch maakt Jennifer zich zorgen over de donkere kringen onder zijn ogen en zijn bleke gezichtje. De huisarts verwijst hem door naar het ziekenhuis. Daar blijkt dat Charlie leukemie heeft. Verbijsterd ziet Jennifer toe hoe haar zoon plotseling moet vechten voor zijn leven. Jennifer en Charlie hebben hulp nodig - hulp uit het verleden. Waar is Charlie's vader?

    Oké ik had dus in gedachten dat het iets met een jongetje [dat trouwens blonde krulletjes heeft] op de foto is? Verder mag je het zelf verzinnen wat je ermee doet hihi. Alvast heel erg bedankt!


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Ik zal wel wat willen proberen?


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Ik zal wel wat willen proberen?

    Oké graag hihih.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Wat is de titel precies? of welke tekst wil je erop hebben?


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Wat is de titel precies? of welke tekst wil je erop hebben?

    Oh sorry hihi, dat was ik dus vergeten.
    Oké even denken. De titel is 'Charlie'. Het liefst in sierlijke letter, niet te klein als dat kan. Verder hoeft er geen tekst op. Dus een foto van een jongetje van ongeveer 4 jaar, blonde krulletjes. De achtergrond maakt me niet zo veel uit, dat laat ik helemaal aan jou over. Misschien iets met lichte, rustige kleuren?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Cuore schreef:
    (...)
    Oh sorry hihi, dat was ik dus vergeten.
    Oké even denken. De titel is 'Charlie'. Het liefst in sierlijke letter, niet te klein als dat kan. Verder hoeft er geen tekst op. Dus een foto van een jongetje van ongeveer 4 jaar, blonde krulletjes. De achtergrond maakt me niet zo veel uit, dat laat ik helemaal aan jou over. Misschien iets met lichte, rustige kleuren?


    Ik heb al wat plaatjes die ik bij elkaar kan zetten tot wat moois :D


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    (...)

    Ik heb al wat plaatjes die ik bij elkaar kan zetten tot wat moois :D

    Hihihi oké mooi, ik ben benieuwd!


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Ik kreeg het niet goed voor elkaar aangezien je niet duidelijk was wat je precies wou, dit heb ik er zo ongeveer van gemaakt



    groter; http://oi46.tinypic.com/30nkiur.jpg


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Ik kreeg het niet goed voor elkaar aangezien je niet duidelijk was wat je precies wou, dit heb ik er zo ongeveer van gemaakt



    groter; http://oi46.tinypic.com/30nkiur.jpg

    Wauw dankjewel, ik vind hem echt mooi geworden! Alleen zou je misschien dat plaatje links onderin weg kunnen halen? ;$

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:22 ]


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Cuore schreef:
    (...)
    Wauw dankjewel, ik vind hem echt mooi geworden! Alleen zou je misschien dat plaatje links onderin weg kunnen halen? ;$


    Sure! zal ik zo even doen.


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    (...)

    Sure! zal ik zo even doen.

    Oké heel erg bedankt, hij is erg mooi!


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Ik heb het jongetje wat opgeschoven en een ander lettertype er neer gezet omdat ik het zelf mooier vond.. Ik weet niet wat je er van vind.



    Groter: http://oi49.tinypic.com/wgvjep.jpg


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Ik heb het jongetje wat opgeschoven en een ander lettertype er neer gezet omdat ik het zelf mooier vond.. Ik weet niet wat je er van vind.



    Groter: http://oi49.tinypic.com/wgvjep.jpg

    Ja hééél erg bedankt. Vind je het goed dat ik bij mijn story heb vermeld dat de cover door jou gemaakt is hihi? Echt bedankt.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Cuore schreef:
    (...)
    Ja hééél erg bedankt. Vind je het goed dat ik bij mijn story heb vermeld dat de cover door jou gemaakt is hihi? Echt bedankt.


    Dat vind ik goed, veel plezier ermee.


    I'm a fighter, let me go.

    dus je hebt niet nog eentje nodig ?


    Credendo Vides