• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lighting thief


    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [max 3]
    - Mike Spark; SilverWing
    - Gereserveerd; Klaine4Ever
    -

    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    -

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Gereserveerd; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren


    Wil je meedoen?
    Geen meiden meer!
    Rol;
    Naam;
    Zoon/Dochter van;
    Leeftijd;
    Uiterlijk[Met foto graag];
    Innerlijk;
    Kracht;
    Extra;


    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou graag een dochter van Artemis willen reserveren, als dat kan (A)
    Dan vul ik hem vanavond in

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:49 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Sorry, ja ik voeg je toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou graag een dochter van Aphrodite willen reserveren :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mag ik de dochter van Zeus reserveren ? :Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Jullie reserveringen staan. ;)

    Ik wil ook graag jongens hé!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil de dochter van Hades en de zoon van Aphrodite :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol; Dochter van Artemis
    Naam; Flo Yasmin McLiney
    Zoon/Dochter van; Artemis en haar vader James Stephan McLiney
    Leeftijd; 16 jaar
    Uiterlijk[Met foto graag]; http://weheartit.com/entry/13448217
    Flo heeft lang blond haar, met af en toe een donkere pluk. Ze is redelijk lang en heeft een slank postuur. Flo heeft een huidskleur Waarbij het altijd lijkt alsof ze in de zon heeft gelegen. In de winter wordt dit iets minder, maar is haar huid als nog bruiner dan gemiddeld. Ze heeft amandelvormige bruine ogen, waarmee ze perfecte puppy-ogen mee op kan zetten.
    Innerlijk; Flo is een redelijk rustig meisje. Ze hoeft niet per sé veel aandacht, maar krijgt die door haar uiterlijk meestal wel.
    Net als haar moeder moet ze niet veel hebben van het mannelijke geslacht. Er zijn maar weinig mannen die een plekje in haar hart kunnen veroveren. Tot nu toe is dat alleen haar vader en haar beste vriend Chris gelukt.
    Flo is verder heel geduldig. Ze kan uren hetzelfde doen, zonder dat het haar verveeld. Als je met haar afspreekt en je bent te laat, kun je er vergif op innemen dat Flo nog gewoon zit te wachten. Voor mannen geld dit echter niet, die krijgen gelijk de wind van voren.
    Flo kan heel heel kattig zijn, gewoon omdat ze je niet mag. Als je bij haar iets flikt, zul je dat heel lang merken. Echter, als je haar vertrouwen hebt gewonnen, zal ze alles voor je doen.
    Ze geloofd heilig in rechtvaardigheid en zal er alles aan doen om dat te krijgen.
    Kracht; Flo kan loepzuiver schieten met pijl en boog. Ze heeft nog nooit iets gemist. ook staat ze dichbij de natuur. Doordat haar moeder heerst over het wild, kan zij dierenvnaar zich toelokken, sommige zelfs laten doen wat Flocwil dat ze doen. Die gebruit ze echter alleen als het niet anders kan, want ze vind dat dieren een vrij wil moeten hebben en wil die niet van ze afnemen.
    Extra; Flo heeft een tatoeage op haar schouder van een hert, met ,op zijn rug gebonde, een pijlenkoker met pijlen en een boog. Ze heeft wel uitgevogelt dat ze anders is dan normale mensen, maar wat er anders aan haar is en hoe dat komt, daar is Flo nog niet achter.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 18:04 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Ghehe ik moet nodig zelf ook even mijn persoontje aan gaan maken xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een dochter poseidon reserveren?


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik ook een zoon van Zeus reserveren?
    Die vul ik dan morgen in, heb ik meer tijd...

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Klaine4Ever schreef:
    Jullie reserveringen staan. ;)

    Ik wil ook graag jongens hé!


    Je kan net zoals in vele RPG's gewoon een maximum aantal meisjes toelaten hè


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik de dochter van Athene reserveren?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rol;
    Kind van Poseidon.
    Naam;
    Perciën Aldren Villemon.
    Zoon/Dochter van;
    Zoon van Poseidon.
    Leeftijd;
    16
    Uiterlijk[Met foto graag];


    Innerlijk;
    Perciën is een aardige jonge en helpt andere mensen graag, hij word niet snel boos en geeft ook niets om een reputatie of iets dergelijks. hij wil gewoon dat mensen hem mogen en nemen soals hij is.
    Kracht;
    Aangezien Poseidon iets met water heeft heeft Perciën dat ook, hij kan het water laten doen wat hij wil. Het water is zijn grootste vriend, het heelt hem als hij verwondingen heeft, en beschermt hem voor hetgeen dat hem pijn wil doen.
    Extra;
    Hij heeft pas net te horen gekregen dat zijn vader een griekse god is, maar hij gelooft het niet, eerst zien, dan geloven heeft hij gezegd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu even géén meisje meer tot we gelijk staan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Dochter van Hades
    Naam; Grace Mackenzie Conrad
    Zoon/Dochter van; Hades en Rosemary Janice Conrad
    Leeftijd; 18
    Uiterlijk[Met foto graag];


    Grace is ongeveer 1m64 en heeft een erg slanke lichaamsbouw. Je zou haast denken dat haar lichaam zo kan breken, hoewel schijn bedriegt. Ze heeft donker bruin bekkend haar dat tot halverwege haar rug reikt. Haar haren hebben altijd die verzorgde glans. Haar huid is erg bleek, maar dat laat haar donkere ogen goed uitkomen die trouwens mooi passen bij haar volle, donkere lippen.


    Innerlijk; Grace is niet alleen een enorme lastpak, ze is ook arrogant, zelfingenomen en neerbuigend tegenover gewone mensen. Ze laat amper mensen toe in haar omgeving en praat niet graag over gevoelens. Ze kan soms wel wat agressief uit de hoek komen, ze is namelijk een echte driftkikker en wordt vaak omschreven als ijskoningin. Niet echt een aangenaam persoon om mee te leven zou je denken, maar daar heb je het mis. Grace is onder haar stoere imago een zeer kwetsbaar en gevoelig meisje. Ze duwt mensen van zich af om niet gekwetst te raken. Weinige mensen weten dat onder haar karakter van ijskoningin iemand schuil gaat die wel degelijk gevoelens heeft en niet zo harteloos is als ze laat uitschijnen. Ze voelt zich ongemakkelijk als mensen haar ware 'ik' kennen ook als is die meid veel leuker dan het masker dat ze zich voorhoudt. Grace is ook een beetje sarcastisch maar vaak gaat er achter dat sarcasme wel een grapje schuil. Als je haar eenmaal kent, merk je vaak vrijwel meteen dat ze een grappig iemand is met lieve kantjes.
    Kracht; Kan dode mensen zien en met ze communiceren, zwakkere mensen kan ze ook het leven ontnemen als ze dat echt wilt om hen te helpen.
    Extra; Als kind werd ze vaak geslagen en mishandelt door haar moeder, tot ze voor zichzelf opkwam en terug vocht tegen haar moeder.




    Rol; Zoon van Aphrodite
    Naam; Aiden Sawyer Paxton
    Zoon/Dochter van; Aphrodite en Percival Franklin Paxton
    Leeftijd; 18
    Uiterlijk[Met foto graag];

    Aiden is ongeveer 1m83 en is redelijk gespierd voor zijn leeftijd. Zijn asblonde haren hangen altijd warrig rond zijn hoofd wat hem een rebels trekje geeft. Zijn ogen zijn donkerblauw en er staan altijd pretlichtjes in waardoor zijn opgewektheid altijd hard opvalt.
    Innerlijk; Aiden is een zeer lieve jongen met het hart op de juiste plaats. Hij helpt wie hij helpen kan, respecteert alles en iedereen en heeft een hekel aan dingen die oneerlijk verlopen. Hij doet zich nooit voor als iemand die hij niet is aangezien hij één van de eerlijkste jongens is die er zijn. Niet alleen is hij spontaan en erg open naar anderen toe, ook ziet hij in alles wat goed. Maar dat is niet altijd zo positief. Aiden weet namelijk niet zo goed wie hij wél en niet kan vertrouwen aangezien hij mensen soms te snel toelaat in zijn leven. Hij weet ook niet goed wanneer hij juist zijn mond moet houden wat tot heftige ruzies kan lijden, waar hij later dan ook spijt van heeft. Hij is een zeer geduldige jongen, maar speel je met zijn voeten dan kan hij wel redelijk van zich af bijten. Hij zou nooit geweld gebruiken, maar het eerder oplossen met woorden, tenzij hij niet anders kan. Ook een klein minpuntje is dat hij lui is en redelijk slordig.
    Kracht; Hij kan een bepaalde aantrekkingskracht oproepen die weinig mensen kunnen weerstaan, ooit geven ze er aan toe zowel de meiden als sommige jongens.
    Extra; /

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:25 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.