• Welkom bij |Perdu's Fotowedstrijd|!



    Met één klik vereeuwig ik dit moment.

    Ik vind een foto een geweldig iets. Het legt vast, voor altijd. Maakt niet uit wat. Vandaar deze fotowedstrijd. Ik hoop mooie momenten ingezonden te krijgen.
    Maar ik hoop vooral dat u geniet.


    Ik heb toestemming van madeupyou.


    Deelnemers:
    Ik zoek 10 deelnemers die zich 100% willen inzetten en zullen strijden voor de winst. Uitschrijven kan voordat de eerste ronde begonnen is. Vanaf de eerste ronde wordt er verwacht dat u zult meestrijden voor de eerste plaats.
    1. Meteor
    I.

    2. WillNotLearn
    I. 9

    3. Aurorae
    I.8.5

    4. Meteoroid
    I. 9.25

    5. JUXEB0X
    I. 9.75

    6. Spero
    I. 9.5

    7. Aragog
    I. 9.5

    8. Jieber
    I. 8.5

    9. xShadowGirlx
    I. 8.5

    10.Langlois
    I. 9.5

    VOL!


    Opdrachten:
    Er zullen 8 opdrachten komen. Voor elke opdracht krijgt u 10 dagen de tijd.
    De eerste opdracht
    Jullie inzending zal een close-up zijn. Het maakt niet uit van wat ( gezicht, voorwerp,... ).
    Zorg voor een duidelijke en niet pixel-achtige foto.
    Deadline: 1 augustus.

    De tweede opdracht
    In tegenstelling tot de eerste opdracht wil ik deze keer een landschap. Maakt niet uit van wat, zolang het maar een landschap is.
    Deadline: 11 augustus


    Uitstel:
    U kunt om uitstel vragen. Maar slechts twee maal doorheen de volledige wedstrijd. Als u twee maal helemaal niet inlevert, wordt u geschorst.


    Puntentelling:
    Ja, zoals u kan lezen werkt deze wedstrijd met een puntentelling. Dat wil ook zeggen dat er geen afvallers zijn. Ik persoonlijk vind dit heel motiverend, want de hele wedstrijd blijft elke deelnemer meedoen.
    Voor de rest werkt de puntentelling heel simpel. Op een schaal van 1 tot 10 worden punten gegeven naar de prestatie. Wanneer er van de opdracht afgeweken wordt, trek ik onmiddelijk 2,5 punten af.
    En hoe zit de puntenverdeling?
    Heel simpel, vier aandachtspunten, elk 2.5 punten waard.
    1. Het volgen van de opdracht.
    2. Klaarheid, lichtinval, met andere woorden de dingen waar een fotograaf op moet letten.
    3. De details op de foto.
    En tot slot
    4. Originaliteit.


    Voor de rest:
    Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.


    Dat de beste wint!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:56 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als iemand zich uitschrijft of niet inlevert mag ik op een w8lijst


    Mijn geheim is geheim

    Mooie foto's zeg!
    Ik heb gister al foto's gemaakt. Alleen moet ik ze nu nog op mijn computer zetten....


    Life is full of fake people

    Yeah, staan op mijn computer. Nu alleen nog kijken welke ik neem, of dat ik nog een nieuwe maak ... :$


    Life is full of fake people


    - klik op de foto voor groot. (: -
    Misschien niet de beste kwaliteit en misschien ook niet het beste idee.. Mijn camera is kapot dus daar kon ik hem niet mee maken, en ik had werkelijk geen idee wat ik moest fotograferen dus deed ik maar een kaars aan. - ja op klaarlichte dag. want het is een geurkaars en mijn broer die rookt veel in huis. :') -


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:


    - klik op de foto voor groot. (: -
    Misschien niet de beste kwaliteit en misschien ook niet het beste idee.. Mijn camera is kapot dus daar kon ik hem niet mee maken, en ik had werkelijk geen idee wat ik moest fotograferen dus deed ik maar een kaars aan. - ja op klaarlichte dag. want het is een geurkaars en mijn broer die rookt veel in huis. :') -


    Ik vind het een mooie foto hoor! (flower)


    Life is full of fake people

    Ik hoop dat er nog een keer een natuur foto ofzo komt, ik heb vandaag hele mooie gemaakt bij de zeedijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one



    Mijn inzending.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:



    Mijn inzending.

    wauw die is mooi!


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    (...)
    wauw die is mooi!


    Dankje! Jouw inzending is ook leuk! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:



    Mijn inzending.


    Die is inderdaad mooi ^^
    Leuk klokje btw


    Don't be like the rest of them, darling

    Die is echt prachtig!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 16:56 ]


    Life is full of fake people

    Hey hey,
    Ik heb ff een vraagje. Ik kan geen foto plaatsen in deze topic. In geen een topic. Ik kan het wel van internet, dus ik weert wel hoe dat moet, maar uit mijn IPhoto lukt het niet. Heeft misschien iemand het zelfde probleem? Weet iemand hoe ik het kan oplossen? Ik ga morgen op vakantie, dus wil hem vandaag nog posten.
    Alvast bedankt! (flower)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:03 ]


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    Hey hey,
    Ik heb ff een vraagje. Ik kan geen foto plaatsen in deze topic. In geen een topic. Ik kan het wel van internet, dus ik weert wel hoe dat moet, maar uit mijn IPhoto lukt het niet. Heeft misschien iemand het zelfde probleem? Weet iemand hoe ik het kan oplossen? Ik ga morgen op vakantie, dus wil hem vandaag nog posten.
    Alvast bedankt! (flower)

    Ga naar tinypic, upload de foto, en klaar? (krul)
    Of wil dat ook niet?


    Life is a beautiful struggle

    Er is iets aangepasten de beginpost! Gelieve dat even te lezen!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:27 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28



    Mijn inzending

    Ik heb een rozenkrans op een Bijbel gefotografeerd. Ik heb met mijn camera de rozenkrans scherp gesteld en het woord Bijbel wat laten vervagen (niet bewerkt, met de camera gedaan!)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:30 ]


    Life is full of fake people