• Hee,

    Ik ben van plan om een storie te schrijven over One Direction. Daarvoor heb ik 2 co- auteurs nodig. Als je geïntresseerd bent laat het weten, ik heb wel al een idee in mijn hoofd.

    Ik dacht aan een verhaal over drie meiden. Ze wonen elk in een ander land. Ze zijn dan ook totaal verschillend, althans ze hebben 1 ding gemeen. Ze zijn zussen. Alleen dat weten ze niet, ze zijn geadopteerd toen ze jong waren en kunnen zich heel weinig herinneren van die tijd. Als ze alle drie voor hun verjaardag een brief krijgen dat ze naar Engeland moeten komen verandert hun hele leven. Ze denken dat ze naar Engeland gaan voor een concert van One Direction en een meet en greet, maar een dag voor het concert wordt alles hun verteld en staat hun wereld op hun kop.

    NIEMAND MEER NODIG, als je gewaarschuwd wilt worden kan je dat hier ook aangeven.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 14:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Is goed. Ik kan de informatie die je hierboven hebt gegeven wel op dezelfde manier erinzetten, als je dat goed vindt natuurlijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben over 10 minutjes er mee klaar, wacht heel even..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Is goed, ik heb geduld:) Doe gewoon rustig aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hij mag gesloten worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Klinkt super ik wil echt meedoen xD
    Maar ik denk dat ik al lang te laat ben...


    The moments with you are the moments I live for <3

    Kan je mij waarschuwen als je begint?

    Ja is goed ik waarschuw je :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    NessieBessie schreef:
    Klinkt super ik wil echt meedoen xD
    Maar ik denk dat ik al lang te laat ben...


    Ja je bent al te laat... Sorry!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    klinkt leuk, jullie mogen mij ook best waarschuwen. (puppy eyes)


    -

    Zal ik doen:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne