• Ja, ik zoek dus - net als vele anderen hier - naar stories.

    Geïnteresseerd in de volgende onderwerpen:
    × One direction.
    × 16+ (Ghehe =$.)
    × Goed geschreven verhalen.
    × Originele verhalen.
    × Ik wil ook het liefst verhalen waar ik veel bij kan lezen, die dus al een tijdje begonnen zijn, met ongeveer 20+ hoofdstukken, maar hoeft niet!
    × Het moet realistisch zijn, dus alleen met mensen, geen dieren die praten of zoiets.
    × Bromances van 1D.
    × One Shots van 1D.
    Ongeïnteresseerd in de volgende onderwerpen:
    × Overbekende verhalen, het meisje raakt in coma en vergeet dat ze met de jongen had. Nee, die hoef ik niet.
    × Verhalen waarvan alleen het proloog online staat.
    × Tokio Hotel, The Wanted en al helemaal NIETS met voetbal.
    × Saaie, eentonige verhalen.
    × Enge verhalen en fantasie verhalen.

    Ik kijk altijd & neem bijna altijd een abo ! x

    Lees je dan ook mijn story ?


    Why are you so rude? | Ziall.






    wishing you were here
    holding me tight
    kissing your lips
    making everything all right
    hoping you love me
    like I love you
    you are the world to me
    you holding me
    is where I need to be
    holding each other close
    every night
    not remembering any fights
    i want you here with me
    so I can hold and kiss you
    like it could be

    x Helemaal Nederlands.
    x Ruzie.
    x Liefde.
    x Kan 16+ bevatten.
    x Haat.
    x Ziall Bromance.
    x Sorry voor taalgebruik af en toe.
    x Neem abo, ik waarschuw niet.


    Abo|Reactie|Kudo?


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik hoop dat dit wat voor je is! Ik heb een tijdje stilgestaan, maar ik weet nu eindelijk weer hoe ik verder moet, dus vanaf nu komen er (hopelijk) weer snel achter elkaar stukjes bij. :Y)

    Parallel
    Pip is een Nederlands meisje dat op een Engelse kostschool terechtkomt. Op haar oude school heeft ze er een rommeltje van gemaakt, en ze is vastbesloten dat niet nog een keer te laten gebeuren. Helaas is alle begin moeilijk en zijn de mensen op haar nieuwe woonplaats van een heel ander soort. Is een ezel wel de enige die zich twee keer aan dezelfde steen stoot? En wat als thuis ineens alles veranderd blijkt te zijn?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!




    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn, gezien hij dertien jaar ouder is dan zij.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Pinky Swear • Ziall
    Silent Fire • Zouis Malikinson
    Payphone||Zarry
    Dit zijn in ieder geval de stories waar ik nu mee bezig ben. Silent Fire heeft tot nu toe 17 hoofdstukken, Payphone 9 en Pinky Swear 1. Ik heb ook nog een aantal afgeronde verhalen, maar die ga ik niet allemaal posten, haha.
    Oh, van Pinky Swear staat trouwens alleen maar de proloog en 1 hoofdstuk online. Had dat over het hoofd gezien, don't blame me, ahah.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 23:14 ]

    A spirit world. -One Direction.

    Thriller/Drama, maar voor alle leeftijden.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:57 ]


    Reading a good book is like taking a journey.