• Na de zomervakantie ga ik een opleiding doen op het Zadkine in Rotterdam Zuid, de nieuwe locatie. Nu vroeg ik me af of er hier ook nog meiden (of jongens) zijn die daar naar toe gaan (:


    Believe in yourself.

    Ik niet, maar ik zit wel op Zadkine
    Kutschool :Y)

    VanDerVaart schreef:
    Ik niet, maar ik zit wel op Zadkine
    Kutschool :Y)

    Agh ik weet zeker dat het beter is dan het Albeda..


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Agh ik weet zeker dat het beter is dan het Albeda..

    Geloof me, dat dacht ik eerst ook, maar het is net zo erg

    Mijn broer zit op Zadkine, maar dan hier in de stad -Spijkenisse-

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:36 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Mijn broer zit op Zadkine, maar dan hier in de stad -Spijkenisse-

    Daar zou ik eerst heen gaan maar dan zou ik steeds van Brielle naar SPijkenisse moeten rijden omdat praktijk in Brielle is --'


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Daar zou ik eerst heen gaan maar dan zou ik steeds van Brielle naar SPijkenisse moeten rijden omdat praktijk in Brielle is --'

    Dat is wel onhandig D:
    Nu ben ik heel even nieuwsgierig waar je woont


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Dat is wel onhandig D:
    Nu ben ik heel even nieuwsgierig waar je woont

    Ja best wel...
    Uhm, ken je Middelharnis? Ik woon daar naast in Sommelsdijk.


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Ja best wel...
    Uhm, ken je Middelharnis? Ik woon daar naast in Sommelsdijk.

    *Googled*
    Dat ligt het Eiland onder het eilandje waar ik zit :W
    Dat is nog ver reizen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    *Googled*
    Dat ligt het Eiland onder het eilandje waar ik zit :W
    Dat is nog ver reizen.

    Als je in Spijkenisse woont helemaal niet hoor!
    Een collega van me rijd elke dan van Spijkenisse naar hier waar ik woon.
    Ongeveer een half uurtje rijden!


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Als je in Spijkenisse woont helemaal niet hoor!
    Een collega van me rijd elke dan van Spijkenisse naar hier waar ik woon.
    Ongeveer een half uurtje rijden!

    Valt nog mee. Ik moet 20 minuten rijden met de fiets naar mijn school. Maar ik zit nog op de middelbare (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Valt nog mee. Ik moet 20 minuten rijden met de fiets naar mijn school. Maar ik zit nog op de middelbare (cat)

    Haha oke dat heb ik dan gelukkig niet want voor mij is het 5 minuten lopen voor alle drie de middelbare scholen hier in het dorp... Nu moet ik met de bus.. Een uur lang :/


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Haha oke dat heb ik dan gelukkig niet want voor mij is het 5 minuten lopen voor alle drie de middelbare scholen hier in het dorp... Nu moet ik met de bus.. Een uur lang :/

    En dan word reizen een stuk langer. Als ik een opleiding ga doen moet ik waarschijnlijk ook naar Rotterdam, want ze hebben het niet hier. Gelukkig duurt dat nog 3 jaar :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    En dan word reizen een stuk langer. Als ik een opleiding ga doen moet ik waarschijnlijk ook naar Rotterdam, want ze hebben het niet hier. Gelukkig duurt dat nog 3 jaar :Y)

    Misschien kan je dan beter naar Hellevoetsluis of zo? Althans, als ze het daar hebben...


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Misschien kan je dan beter naar Hellevoetsluis of zo? Althans, als ze het daar hebben...

    Ik wil een opleiding doen voor analist. En die MBO opleiding is allen in Rotterdam, Zadkine. Als het HBO was, dan had ik meer keuze, maar ik mag allen naar MBO gaan D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor