• ik voel me nu dus egt redelijk kut,
    ik was zeg maar verliefd om iemand, maar dat boeit niet zo veel , want dt ben ik zovaak , maar dan is het meestal voor niet zo lang, omdat ik weet dt hij me tog niet moet, nu vind ik hem niet egt leuk meer, maar we waren eerst egt suprgoede vrienden, en door de russen de kwamen* gingen we steeds meer met elkaar om , maar nu , nu ik hem niet meer leuk vind, zijn we uit elkaar gegroeid, hij zegt nog wel hoi als ik hem zie , maar we spreken nooit meer af, en ik heb alleen maar zin in zielge liedjes te luisteren en ik voel me zo leeg, hebben jullie dat ook ? want een vriendin die het graag wou wten , die wou ik het graag nu vertellen maar ze is niet online, en smst ook niet terug, heb nu niet egt ergens meer zin in ,


    * Russische kinderen , elk jaar komen er russen hier heen , en wij zijn dan allebei gastgezinnen waar die russen slapen , zij komen hierheen om te vergeten hoe slecht ze het in wit-rusland hebben.

    x


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    De enige die je van dat gevoel kan afhelpen ben jij zelf. Neem het initiatief en vraag hem of hij zin heeft om af te spreken. Probeer het zelf nog te redden, niemand anders kan dat voor je doen. Maar ik weet wel wat je bedoelt en ik snap je wel.


    Why don't you break my heart

    ja missgien ga ik dat wel doen , maar met meerdere der bij zeg maar,


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ja dat kun je doen. Als jij er niets aan doet zal er ook niets veranderen


    Why don't you break my heart