• Echt serieus ik had beter heel mijn leven met de blokjes blijven spelen.
    Mijn internet op mijn kamer is zo slecht van ontvangst en ik doe er dan soms 5minuten over om hier iets te posten, met als resultaat dat vaak al iemand het antwoord voor mij had gezegd.
    Facebook = stress, want die chatbox flipt dan continu en dan krijg je je reacties niet bewerkt of verwijderd.
    Tumblr = stress, want je foto's laden niet en die gif laten de boel dan helemaal flippen.
    Quizlet = stress uit zijn eigen (hi) en ugh als ik dan eens iet moet posten duurt het een eeuwigheid.

    Ugh echt stress, stress, stress, stress krijg ik hier van. Let op, ik vind het internet echt een geniale uitvinden, maar op sommige momenten zijn we toch beter af zonder het internet.

    Waaraan ergeren jullie zich soms aan? (met of zonder internet.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ergens anders gaan zitten, perfecte oplossing :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik erger me op dit moment aan het feit dat ik nog klaar wakker ben en niet kan slapen, terwijl ik wil slapen.
    Verder erger ik me aan te veel dingen om op te noemen. :/ haha


    Life is a beautiful struggle

    Yulivee schreef:
    Ergens anders gaan zitten, perfecte oplossing :Y)
    Wel ik kan moeilijk in mijn zus haar kamer zitten, sinds die slaapt en ik kan ook niet beneden zitten, want dan maak ik te veel lawaai voor de rest van het huis.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aan alles erger ik me.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jieber schreef:
    Ik erger me op dit moment aan het feit dat ik nog klaar wakker ben en niet kan slapen, terwijl ik wil slapen.
    Verder erger ik me aan te veel dingen om op te noemen. :/ haha


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik erger me aan het feit dat de ene ruzie in de andere overgaat. Mèh.


    26 - 02 - '16