• Ik denk er niet aan om ooit nog met de lift te gaan, of toch niet de lift van mijn oma haar appartement alleszins.

    Daarstraks wanneer ik even naar mijn oma was gegaan om te eten (Tijdens de avond pauze van mijn werk), wilde ik net weer vertrekken om verder te gaan werken.
    Maar wanneer ik in de lift stapte, stopte dat verdomde ding tussen de tweede en de eerste etage.

    Dus ik probeerde alvast kalm te blijven en drukte op enkele knopjes om te kijken of er beweging in kwam.
    Wanneer dat niet het geval was, drukte ik op de noodknop kreeg ik dit te horen;

    Er wordt zo dadelijk opgenomen, er wordt zo dadelijk opgenomen, er wordt...


    Maar serieus aan één stuk door, waardoor ik al geïrriteerd raakte.
    Dus probeerde ik mijn vader te bereiken, hij nam niet op.
    Mijn zus, ze nam niet op.
    Mijn moeder, had haar mobieltje niet bij haar dus dat was ook geen optie.

    Uiteindelijk was ik al zo over mijn toeren dat ik uit paniek ben beginnen huilen, ja wat wil je als de lift plotseling begon te kraken.:W
    Ik dacht echt dat dat ding plotseling los zou schieten of zo.
    Ondertussen zat ik er al zo'n 20 minuten in wat al niet veel hielp om me te kalmeren.

    Wanneer ik voetstappen hoorde op de gang, riep ik om hulp wat gelukkig hielp.
    De vrouw van de vierde verdieping was zo vriendelijk om de huisbaas te bellen en te vragen waar de reparateurs van de lift bleven.
    Bleek dat ze van een heel eind moesten komen, like come on.

    Ik heb dus letterlijk een uur in een verdomd kleine lift gezeten voordat ik er uit was en die vrouw was zo lief om heel de tijd bij mij te blijven.
    Ik kwam maar een uur te laat op het werk, maar omdat ik alles had uitgelegd vonden ze het niet erg aangezien ik normaal gezien altijd op tijd ben.

    En nu lacht iedereen mij zowat uit(no_chears)

    Really, I had a nice day(joehoe)

    En hoe was jullie dag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lijkt me echt dood eng.
    Gelukkig was die vrouw nog zo lief!

    Brr, nog een geluk dat je niet claustrofobisch bent! =/

    Ik meegeholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bril voor mijn moeder. :')


    ars moriendi

    Oh my god. Daarom heb ik dus bang om met de lift te gaan, heb het zelf nog nooit meegemaakt maar ik heb er toch schrik voor, en nu zeker. (cat)
    Mijn dag was saai, heb een boek gelezen, Loverboys van Helen Vreeswijk -> echt een aanrader! :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Als het helpt, er is nog nooit een lift los naar beneden gevallen sinds het ontstaat van de lift:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ah gadverdamme, ik moet er niet aan denken dat ik vast kom te zitten in een lift. Niet dat ik claustrofobisch in ben gesteld, maar bah, lijkt me echt verschrikkelijk.


    Searching heavens for another earth

    Desmond schreef:
    Als het helpt, er is nog nooit een lift los naar beneden gevallen sinds het ontstaat van de lift:Y)

    Haha, ik kon er niets aan doen om zo te denken...
    Dat is het nadeel als je een zwartkijker bent, I'm afraid:W
    De ergste dingen komen als eerste in je hoofd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet hoe verschrikkelijk het is.
    Ik ben zelf zo claustrofobetisch als de pest
    dus ik moet ook altijd met de trap
    Maar he, dat is goed voor de conditie! :D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    .______. Okay, dat lijkt me behoorlijk claustrofobisch


    Tijd voor koffie.

    Ik heb vorige zomer ook tweemaal vast gezeten in de lift, niet zo lang, maar het gevoel dan is al erg genoeg. Was wel een kalm dagje vandaag. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Dat is wel eng ja |:


    26 - 02 - '16

    Ohh, daar ben ik altijd bang voor hè, dus neem ik meestal gewoon de trap. Maar gelukkig kwam het allemaal goed bij jou. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou hem echt flippen, omdat ik al niet van liften hou (cat)
    Dus ik snap je wel. Wel goed van je dat je bleef nadenken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 11:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awh wat eng, ik zou vast al beginnen janken als ik er 1 minuut in vast zat. Ik heb echt iets tegen lift en ik moet daar ook zo snel mogelijk uit. Is de lift te vol naar mijn doen, dan kruip ik er zelf al niet in, want ik heb echt last van claustrofobie in liften. Op onze school hebben ze nog van die oude liften waarbij dus enkel de kolom beweegt en waar er geen deur in zit en als je tegen de muur drukt gaat hij pauzeren. Ik begin echt altijd te freaken als iemand dat doet om mij te plagen, want na 3x duwen gaat hij in beveiliging en zit je dus echt vast in de lift.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahaha, ik had er denk ik echt een trauma aan overgehouden :W .


    The odds are néver in our favor.

    Omg, dat is echt heel erg eng!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.