• Ik denk er niet aan om ooit nog met de lift te gaan, of toch niet de lift van mijn oma haar appartement alleszins.

    Daarstraks wanneer ik even naar mijn oma was gegaan om te eten (Tijdens de avond pauze van mijn werk), wilde ik net weer vertrekken om verder te gaan werken.
    Maar wanneer ik in de lift stapte, stopte dat verdomde ding tussen de tweede en de eerste etage.

    Dus ik probeerde alvast kalm te blijven en drukte op enkele knopjes om te kijken of er beweging in kwam.
    Wanneer dat niet het geval was, drukte ik op de noodknop kreeg ik dit te horen;

    Er wordt zo dadelijk opgenomen, er wordt zo dadelijk opgenomen, er wordt...


    Maar serieus aan één stuk door, waardoor ik al geïrriteerd raakte.
    Dus probeerde ik mijn vader te bereiken, hij nam niet op.
    Mijn zus, ze nam niet op.
    Mijn moeder, had haar mobieltje niet bij haar dus dat was ook geen optie.

    Uiteindelijk was ik al zo over mijn toeren dat ik uit paniek ben beginnen huilen, ja wat wil je als de lift plotseling begon te kraken.:W
    Ik dacht echt dat dat ding plotseling los zou schieten of zo.
    Ondertussen zat ik er al zo'n 20 minuten in wat al niet veel hielp om me te kalmeren.

    Wanneer ik voetstappen hoorde op de gang, riep ik om hulp wat gelukkig hielp.
    De vrouw van de vierde verdieping was zo vriendelijk om de huisbaas te bellen en te vragen waar de reparateurs van de lift bleven.
    Bleek dat ze van een heel eind moesten komen, like come on.

    Ik heb dus letterlijk een uur in een verdomd kleine lift gezeten voordat ik er uit was en die vrouw was zo lief om heel de tijd bij mij te blijven.
    Ik kwam maar een uur te laat op het werk, maar omdat ik alles had uitgelegd vonden ze het niet erg aangezien ik normaal gezien altijd op tijd ben.

    En nu lacht iedereen mij zowat uit(no_chears)

    Really, I had a nice day(joehoe)

    En hoe was jullie dag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Holy shit. :')
    Mijn dag was wel redelijk. Was bij m'n oma die me vet wil mesten, zonder internetverbinding dus zit ik een beetje spelletjes op mijn tablet te spelen.

    Het is trouwens nog nooit voorgekomen dat liften losschoten en er mensen doodgingen, in het echt tenminste. Films is een ander verhaal.
    Ik hoop dat dat je alsnog een beetje gerust stelt. ^^

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:37 ]

    Dat is echt heel eng :(
    En wat stom dat ze je uitlachen zeg :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, dat lijkt me zo erg hè! Ik heb claustrofobie en ik heb zo'n vermoeden dat ik gewoon gek zou worden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb de hele dag lui in mijn pyjama op de bank gezeten met een denken en me laptop aan de tv aangesloten naruto zitten kijken
    heerlijk na zon weekend keihard werken.
    wel erg man
    ik zou het doods benauwd krijgen en echt zielig dat ze je uitlachen zeg.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:38 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh god, ik zou 'm echt totaal flippen.
    Mijn dag was gevuld met Q.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ocharme. Ik zou volgens mij gewoon uitflippen. :')
    En ik moest mijn ouders trakteren. Twee keer. (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Da's idd wel voor liftvrees van te krijgen D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben altijd al bang geweest voor dat soort dingen, daarom neem ik altijd de trap :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uneventful schreef:
    Omg, dat lijkt me zo erg hè! Ik heb claustrofobie en ik heb zo'n vermoeden dat ik gewoon gek zou worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, in een lift vastzitten lijkt me zoooooo eng D:
    Daarom neem ik altijd de trap, en het is nog eens goed voor je billen ook :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Best wel goed, ik ben toe gelaten op de opleiding die ik wel nadat ik ongeveer mijn hele levensverhaal had moeten vertellen en die man mij eigenlijk niet wilde toe laten maar goed.

    Maar wel raar dat de reparateurs van zo ver moest komen. Ik zou ook in paniek raken.


    Physics is awesome

    Rechazame schreef:
    ik heb de hele dag lui in mijn pyjama op de bank gezeten met een denken en me laptop aan de tv aangesloten naruto anime zitten kijken
    heerlijk na zon weekend keihard werken.
    wel erg man
    ik zou het doods benauwd krijgen en echt zielig dat ze je uitlachen zeg.

    Dat zou ik ook wel willen. :3

    Lief van de vrouw, ik heb het ook niet zo op liften, er is een tijd geweest dat ik niet anders kon dan met de lift gaan omdat ik op krukken liep, en de lift van onze school was een hel.. Hij is twee keer bij mij blijven vast hangen, rotding. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is dus echt een van mijn grootste angsten, vooral door mijn claustrofobie.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Toen ik wakker werd om 2 uur ben ik in bed blijven liggen, van 2 tot 6 met de laptop.
    Om 6 uur ben ik gaan eten.
    Na het eten een douche genomen van 3 kwartier , daarna heb ik een film gekeken met opa - aangezien ik bij opa en oma logeer -
    en nu lig ik weer op bed, met de laptop. :')


    Life is a beautiful struggle