• Ja nou kijk, ik heb zo mijn vreetbuien net zoals iedereen wel eens heeft.
    Maar het is de laatste tijd opgehouden, ik eet niet meer zoveel, en ik word enorm snel vol.
    Terwijl dat 2 maand geleden nog niet zo was.
    En ik vind het raar, ik weet niet hoe het komt maar opeens kan ik niet meer zoveel eten als ik anders doe.
    Ik raak echt snel vol, na één aardappel, een stukje vlees en een beetje groente al.
    Zelfs een 2 euro menu van de Burgerking krijg ik niet meer op en dat zegt veel.

    Mijn probleem nu dus, mijn moeder, broer, schoonzus en opa en oma vinden nu dus dat ik te weinig eet.
    En ze denken dat ik dunner wil worden.
    Maar dat is dus niet het geval!
    En nu moet ik dus ook meer gaan eten terwijl er dan niks meer bij kan. En dan blijven ze maar pushen en pushen waardoor ik de hele avond kots misselijk ben en ik echt moeite heb om het binnen te houden.
    Heeft één van jullie dit misschien gehad en kan iemand me helpen want ik wil er echt vanaf komen D:


    Life is a beautiful struggle

    Ben je verliefd? Dat had ik een keer. Ik kon niks meer eten en krijg nauwelijks een croissantje op. Terwijl ik er anders 4 eet.
    Maar, ik weet het ook niet. Sorry.


    Food.

    Dat heb ik nu nog steeds, ik eet echt heel weinig en zit heel gauw vol.
    Mijn moeder had dit vroeger ook, toen hebben haar ouders (mijn opa en oma) gelijk maatregelen genomen; mijn moeder MOEST meer eten en dus gaven ze haar dikke pap etc. En daar heeft mijn moeder nu zelf spijt van want ze is daardoor aangekomen.
    Dus probeer gewoon uit te leggen aan je ouders dat je dit niet met opzet doet!

    Dat heb ik ook, maar dat is met momenten. De ene week kan ik alles op, de andere week geraakt een simpel belegd broodje er nog niet in.
    Ik denk wel dat dat over gaat...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gaat vast wel over. Vol is vol, maar wel gewoon een normale portie blijven eten. Niet om je familie gerust te stellen, maar dat lijkt me gewoon wel gezond.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:28 ]


    You are beautiful, you are love.

    Sorry ik heb geen idee hoe het kan, maar vertel het probleem aan je familie? Misschien proppen ze je dan niet meer zo vol? Maar ga niet te weinig eten, dat is ook niet goed!


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Cuore schreef:
    Sorry ik heb geen idee hoe het kan, maar vertel het probleem aan je familie? Misschien proppen ze je dan niet meer zo vol? Maar ga niet te weinig eten, dat is ook niet goed!


    26 - 02 - '16

    Leg het uit aan je ouders, waarschijnlijk begrijpen ze het wel. Je kan voor de zekerheid misschien vitaminepillen gaan slikken? Gewoon voor het geval dat, want als je weinig eet kan je misschien tekorten krijgen. Over het algemeen ga je waarschijnlijk vanzelf wel meer eten als je lichaam daar behoefte aan heeft, hoor.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat heb ik voor het moment ook. Ik eet totaal niet veel en ik heb ook pas heel laat honger, maar in de zomer eet ik nooit echt veel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nefie schreef:
    Dat heb ik ook, maar dat is met momenten. De ene week kan ik alles op, de andere week geraakt een simpel belegd broodje er nog niet in.
    Ik denk wel dat dat over gaat...


    Tell me about it, stud.

    Kan misschien door de zomer komen, dan wil je lichaam misschien minder voedsel en meer drinken. Ik zou me er niet zo druk over maken, de ene week eet ik ook meer dan de andere week maar als het niet over gaat kun je voor de zekerheid naar de dokter gaan.

    Leg het je ouders uit en vertel dat je misselijk word als ze je zo pushen om meer te eten dan je eigenlijk kan op eten.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:03 ]


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Kan misschien door de zomer komen, dan wil je lichaam misschien minder voedsel en meer drinken. Ik zou me er niet zo druk over maken, de ene week eet ik ook meer dan de andere week maar als het niet over gaat kun je voor de zekerheid naar de dokter gaan.

    Leg het je ouders uit en vertel dat je misselijk word als ze je zo pushen om meer te eten dan je eigenlijk kan op eten.

    Hmm ja misschien heb je wel gelijk. :')


    Life is a beautiful struggle

    Zamaskowane schreef:
    Leg het uit aan je ouders, waarschijnlijk begrijpen ze het wel. Je kan voor de zekerheid misschien vitaminepillen gaan slikken? Gewoon voor het geval dat, want als je weinig eet kan je misschien tekorten krijgen. Over het algemeen ga je waarschijnlijk vanzelf wel meer eten als je lichaam daar behoefte aan heeft, hoor.

    Dat van de vitaminepillen is misschien wel een goed idee.
    Nja ik zie wel hoe het verder gaat. :')


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    (...)
    Hmm ja misschien heb je wel gelijk. :')


    Misschien kun je meer gaan eten, voedsel zoals als fruit want in het meeste fruit zit aardig wat sap wat je lichaam nu misschien wel wil omdat het vocht is. Vandaar de uitdrukking een appeltje voor de dorst.

    Het kan misschien ook komen doordat je, je periode hebt. Ik drink dan soms ook meer en heb ik minder snel trek & honger.


    Physics is awesome

    Heb ik ook de laatste tijd, dat ik mijn bord niet leegkrijg maar ik heb dan gewoon geen honger meer (en nee, ik heb geen anorexia of zo x'D). Gewoon normaal, denk ik? xd


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Liggt aan het weer... Het weer veranderd heel snel en sommige mensen kunnen daar minder goed tegen. Ze worden ziek, eten minder, zijn vaak moe.
    Ik heb het ook.

    Maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn.


    Believe in yourself.