• Er was toch altijd een quizletter die Leela heette? Real name Rebecca? Ik kan haar dus totaal niet terugvinden! Waar is ze? Het gaat om een meeting btw waarvoor ik mensen even vraag of ze nog kunnen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    15612 schreef:
    (...)

    Is me nooit opgevallen. (cat) Maar um... had ze daar een topic over gemaakt of hoe zijn de mods er achter gekomen? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.


    Iemand is er achter gekomen /waarschijnlijk haar ouders/ en die hebben haar gedwongen om ermee op te houden. Ik kreeg een email in mijn inbox net als sommige andere Qers waar in stond dat het account inactief ging en dat ze anders heet.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    Seks is iets moois, en ik heb een huwelijk met Fred. Die erg veel op Fred Weasley lijkt. Oh by the way, I'm 14.


    Ja kijk, dat was dan weer wel twijfelactig. Maar wat ik dan weer wel geloofwaardig vond was het feit dat ze naar meetings ging, gewoon echt veel mensen hier kende, foto's plaatste.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Assassin schreef:
    (...)

    Iemand is er achter gekomen /waarschijnlijk haar ouders/ en die hebben haar gedwongen om ermee op te houden. Ik kreeg een email in mijn inbox net als sommige andere Qers waar in stond dat het account inactief ging en dat ze anders heet.


    Ah oké. Dankje voor de informatie. (:

    Studs schreef:
    (...)
    Ze leek me totaal niet fake aangezien ze heel volwassen overkwam etc..


    Volgens mij was ze ook geen 14 of 15 maar ouder. Maar ja, geloof jij het als ze vertelt over een jongen Fred, die toevallig wel heel erg op haar idool Fred Weasley lijkt. Haar ten huwelijk vraagt ineens en ze is al 9 jaar met hem bevriend. Ondertussen was ze verkracht door haar vriend en uiteindelijk bleek hij homo te zijn en moest ze een abortus want ze was zwanger van hem geworden en had ze een andere vriend die haar mishandelde.


    Your make-up is terrible

    Ik wist niet dat ze dat deed ,maar ik zag haar ook bijna nooit op het forum (ik keek er gewoon dood leuk overheen :'p)


    Shoganai i ne~

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ja kijk, dat was dan weer wel twijfelactig. Maar wat ik dan weer wel geloofwaardig vond was het feit dat ze naar meetings ging, gewoon echt veel mensen hier kende, foto's plaatste.

    Die foto's van haar heb ik nog nooit gezien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ja kijk, dat was dan weer wel twijfelactig. Maar wat ik dan weer wel geloofwaardig vond was het feit dat ze naar meetings ging, gewoon echt veel mensen hier kende, foto's plaatste.


    Voor zover ik weet zei ze haar meetings altijd op het laatste moment af met een smoesje. Ziekte of een kapotte auto.


    Your make-up is terrible

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ja kijk, dat was dan weer wel twijfelactig. Maar wat ik dan weer wel geloofwaardig vond was het feit dat ze naar meetings ging, gewoon echt veel mensen hier kende, foto's plaatste.


    Whoa, dat wist ik niet. Nu is mijn enige theorie dat ze de dissociatieve identiteitsstoornis heeft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij was ze ook geen 14 of 15 maar ouder. Maar ja, geloof jij het als ze vertelt over een jongen Fred, die toevallig wel heel erg op haar idool Fred Weasley lijkt. Haar ten huwelijk vraagt ineens en ze is al 9 jaar met hem bevriend. Ondertussen was ze verkracht door haar vriend en uiteindelijk bleek hij homo te zijn en moest ze een abortus want ze was zwanger van hem geworden en had ze een andere vriend die haar mishandelde.


    Daar zou niet eens een boek over te vinden zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Had zij niet een verhaal over dat ze naar een 'vriend’ in Duitsland ging en dat ze door hem was misbruikt o.i.d.? Of verwar ik haar met iemand anders?


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik heb iets gemist zo blijkt :'D


    Olive

    Assassin schreef:
    (...)
    Voor zover ik weet zei ze haar meetings altijd op het laatste moment af met een smoesje. Ziekte of een kapotte auto.


    Ahja, dat wist ik dan weer niet :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Femkexx schreef:
    Had zij niet een verhaal over dat ze naar een 'vriend’ in Duitsland ging en dat ze door hem was misbruikt o.i.d.? Of verwar ik haar met iemand anders?


    Ja, dat was zij. Nog zoiets wat niet waar is dus.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    Gebant toch?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authors schreef:
    Ik heb iets gemist zo blijkt :'D


    Life is a beautiful struggle