• Dump hier je story's over:
    • Justin Bieber
    • Jason McCann
    • Christian Beadles
    • One Direction (Alleen als Justin Bieber er óók regelmatig in voorkomt!)
    • En andere, mits je een hele goede en originele verhaallijn hebt.

    Géén:
    • One Direction (Of een van de jongens)
    • Fantasy (Anime etc.)
    • Horror
    • Anorexia, zelfmoord of andere ernstige ziektes/stoornissen (Dit ligt nogal gevoelig en ik wil hier niet graag over lezen.)
    • Volledig Engelse story's

    Het hoeven niet persé die van jouw te zijn, als je andere aanraders hebt mag het natuurlijk ook.
    Het liefste met veel hoofdstukken, maar als je net bent begonnen is het ook goed.

    Ik heb wel een paar eisen:
    • Goede interpunctie en spelling. Dus aanhalingstekens(!), komma's, punten en hoofdletters.
    • Een originele verhaallijn. Dus niet dat ik al bij het eerste hoofdstuk weet hoe het afloopt.
    • Het liefste Nederlands geschreven. Af en toe wat Engelse woorden/zinnen mag, maar geen hele gesprekken.

    Dusja, hopelijk hebben jullie wat goede story's voor me.
    Misschien willen jullie ook een kijkje nemen bij mijn eigen story's? 
    As Long As You Love Me ft. Jason McCann
    The 7 Things I Hate About Justin Drew Bieber
    When The Sun Goes Down
    The Hunger Games: Die In Your Arms

    Ik ben bezig met een nieuwe story, maar hij is nog niet geactiveerd en er zijn nog niet veel hoofdstukken. Ik ga eerst vooruit schrijven en daarna zal ik hem activeren. Maar als je wilt kan ik het melden als hij geactiveerd is?
    Ik heb hier de omschrijving voor je, ik wilde het nog niet op Q zetten, maar dan weet je misschien of het iets is. Justin is de hoofdpersoon in dit verhaal, en het wordt niet zo'n verhaal als de anderen, dus dat hij een meisje ontmoet, ze worden vrienden, hij wordt verliefd, ze krijgen iets en het gaat aan - uit - aan - uit. Het gaat echt een beetje over de realiteit, alleen loopt het allemaal anders en heb ik alles zelf verzonnen, en er zit een boodschap achter.

    Justin Drew Bieber

    "They don't feel the way I feel"


    "I don't know how I got here, but I knew that it wouldn't be easy"















    There were days when I was just broken
    There were nights when I was doubting myself
    But your kept my heart from falling..


    Een verhaal over het leven van een wereldberoemd tieneridool waarvan mensen denken dat hij een perfect leven heeft, wat eigenlijk wel anders blijkt te zijn.





    Nederlands gesproken
    Justin is beroemd
    Heeft niks te maken met de realiteit
    Geen Bieber love story

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:33 ]


    live, love, learn, try, believe.

    Fairylike schreef:
    Ik ben bezig met een nieuwe story, maar hij is nog niet geactiveerd en er zijn nog niet veel hoofdstukken. Ik ga eerst vooruit schrijven en daarna zal ik hem activeren. Maar als je wilt kan ik het melden als hij geactiveerd is?
    Ik heb hier de omschrijving voor je, ik wilde het nog niet op Q zetten, maar dan weet je misschien of het iets is. Justin is de hoofdpersoon in dit verhaal, en het wordt niet zo'n verhaal als de anderen, dus dat hij een meisje ontmoet, ze worden vrienden, hij wordt verliefd, ze krijgen iets en het gaat aan - uit - aan - uit. Het gaat echt een beetje over de realiteit, alleen loopt het allemaal anders en heb ik alles zelf verzonnen, en er zit een boodschap achter.

    (...)


    Wil je mij wel waarschuwen als die online is?

    Jeliebers schreef:
    (...)

    Wil je mij wel waarschuwen als die online is?


    Prima :')


    live, love, learn, try, believe.