• Hoihoi!
    Hebben jullie dat ook? Dat als je ergens een beetje last van hebt zoals hoofdpijn of wat steken in je zei enzo dat je dan meteen in paniek schiet omdat je dan denkt dat je iets ergs hebt en dan heel eng gaat denken? Nou ik wel, ik heb dat heel erg en ik word er gek van. Als ik maar even steek in mijn borst heb denk ik meteen dat het mijn hart is, of als ik steken in mijn hoofd heb denk ik meteen dat ik iets ernstigs krijg en de avond niet haal ><'
    Voor de gene die dat ook hebben, hoe gaan jullie daar mee om? Want ik maak me zelf alleen maar gek zo x'D Zo irritant!
    Help me, hoe kom ik van die enge gedachten af ;x


    The walking dead <'3

    Ik heb hier geen last van, maar kan me voorstellen dat t niet echt bepaald fijn is O_o Misschien een tip om je gedachten te verzetten is ademhalingsoefeningen. Een hele simpele is:
    Richt je puur op je ademhaling. Het maakt niet uit hoe je ademt. Zodra je toch nog ergens aan denkt, ga weer terug naar je adem. Volg je ademhaling, waar gaat de lucht naar toe? Probeer dat te voelen.
    Werkt bij mij (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik heb zo iets alleen vlak als ik ga slapen ;$
    Ik ga dan door me kamer lopen en dingen doen.. zoals lezen of muziek luisteren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha dat heb ik ook altijd en dan denk ik. Oja het is avond en dan is er toch een moordenaar in mijn huis die er ook niet is (dat denk ik er weer bij -.-'):'p. Opmat je er op reageer word het vaak erger. Dus als je gewoon aan wat anders aandacht geeft gaat het weg ^^

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:37 ]


    Shoganai i ne~

    Heel soms, als ik er vaker last van heb.
    Maar als je je echt zorgen maakt moet je naar de dokter gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    FloortjeO schreef:
    Ik heb hier geen last van, maar kan me voorstellen dat t niet echt bepaald fijn is O_o Misschien een tip om je gedachten te verzetten is ademhalingsoefeningen. Een hele simpele is:
    Richt je puur op je ademhaling. Het maakt niet uit hoe je ademt. Zodra je toch nog ergens aan denkt, ga weer terug naar je adem. Volg je ademhaling, waar gaat de lucht naar toe? Probeer dat te voelen.
    Werkt bij mij (:

    Ik probeer dan ook altijd meteen afleiding te zoeken zoals muziek op zetten ofzo, maar als ik dan op bed ga liggen denk ik vaak van 'misschien ga ik nu wel dood' vooral als ik maar klein beetje pijn heb ><' het is zo irritant want door die gedachtens word het alleen maar erger ;x
    But, thanks!


    The walking dead <'3

    nerveus schreef:
    Heel soms, als ik er vaker last van heb.
    Maar als je je echt zorgen maakt moet je naar de dokter gaan ;)

    Aangezien ik dus snel bang ben kom ik vaak bij de dokter om te checken of het iets is, maar er komt nooit wat uit alles blijkt elke keer goed te zijn enzo, dus het ligt gewoon puur aan mezelf maar ik heb geen idee hoe ik er van af kom ><


    The walking dead <'3

    Dat heb ik ook. Maar dat komt gewoon omdat ik vanalles op tv, radio, internet zie/hoor/lees en dan denk je sneller van: ohnee, hiervoor hebben ze gewaarschuwd. Of iets van: dat zijn symptomen van dit of dat. Het komt gewoon omdat je als 'patiënt' veel informatie kan vinden overal. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    KangDaesung schreef:
    Haha dat heb ik ook altijd en dan denk ik. Oja het is avond en dan is er toch een moordenaar in mijn huis die er ook niet is (dat denk ik er weer bij -.-'):'p. Opmat je er op reageer word het vaak erger. Dus als je gewoon aan wat anders aandacht geeft gaat het weg ^^

    Ik probeer ook iets anders aandacht te geven maar dat gaat moeilijk als je savonds alleen in je bed ligt, haha' het komt heletijd terug in mijn hoofd. Zijn er geen medicijnen voor ofzo? x'D dan bestel ik ze meteen!:Y)


    The walking dead <'3

    Scandal schreef:
    Dat heb ik ook. Maar dat komt gewoon omdat ik vanalles op tv, radio, internet zie/hoor/lees en dan denk je sneller van: ohnee, hiervoor hebben ze gewaarschuwd. Of iets van: dat zijn symptomen van dit of dat. Het komt gewoon omdat je als 'patiënt' veel informatie kan vinden overal. =)

    Ik ben ook bang van als ik te vaak denk dat ik een ziekte heb dat ik het dan ook echt krijg ;x want je hoort vaak als je ergens aan denkt krijg je het ook zoals hoofdpijn. Maar als ik dan sigaretje rook ( wat ook slecht is) denk ik meteen van kut, krijg kanker en dan ben ik dus ook echt bang dat ik het krijg omdat ik er zovaak aan denk, en ja dan kun je wel zeggen stop dan met roken x'D Maar het is dus niet alleen met roken maar met alles!


    The walking dead <'3

    nerveus schreef:
    Heel soms, als ik er vaker last van heb.
    Maar als je je echt zorgen maakt moet je naar de dokter gaan ;)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Erotichearts schreef:
    (...)
    Ik probeer dan ook altijd meteen afleiding te zoeken zoals muziek op zetten ofzo, maar als ik dan op bed ga liggen denk ik vaak van 'misschien ga ik nu wel dood' vooral als ik maar klein beetje pijn heb ><' het is zo irritant want door die gedachtens word het alleen maar erger ;x
    But, thanks!


    dan moet je het juist doen als je in bed ligt (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Erotichearts schreef:
    (...)
    Ik ben ook bang van als ik te vaak denk dat ik een ziekte heb dat ik het dan ook echt krijg ;x want je hoort vaak als je ergens aan denkt krijg je het ook zoals hoofdpijn. Maar als ik dan sigaretje rook ( wat ook slecht is) denk ik meteen van kut, krijg kanker en dan ben ik dus ook echt bang dat ik het krijg omdat ik er zovaak aan denk, en ja dan kun je wel zeggen stop dan met roken x'D Maar het is dus niet alleen met roken maar met alles!

    Dat is een beetje placebo-effect wat je beschrijft.
    En dat andere dat je beschrijft heeft volgens mij een naam. Ik zou hiervoor eerlijk gezegd toch eens met iemand op gesprek gaan. Want als dit escaleert, ken ik verscheidene scenario's die hier op eindigen en die zijn niet zo leuk.
    Jah, sorry als ik het zo zeg, maar ik studeer sociaal werk en zou eventueel mensen met jouw probleem over de vloer kunnen krijgen. Niet dat ik het daarom beter weet. Maar mijn advies is om er misschien toch eens met iemand over te praten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat is een beetje placebo-effect wat je beschrijft.
    En dat andere dat je beschrijft heeft volgens mij een naam. Ik zou hiervoor eerlijk gezegd toch eens met iemand op gesprek gaan. Want als dit escaleert, ken ik verscheidene scenario's die hier op eindigen en die zijn niet zo leuk.
    Jah, sorry als ik het zo zeg, maar ik studeer sociaal werk en zou eventueel mensen met jouw probleem over de vloer kunnen krijgen. Niet dat ik het daarom beter weet. Maar mijn advies is om er misschien toch eens met iemand over te praten. =)

    Wat voor scenario's? :'$
    En dankje voor het advies! (:


    The walking dead <'3