• Wel... (Ik blijf liever anoniem, maar als mensen weten wie ik ben, zeg het dan aub niet..)
    Ik heb dus een 'beste vriendin' die ik ken dankzij TH. Ik ken haar dus al een lange tijd, maar nu met het nieuwe schooljaar hebbe we weer nieuwe vriende, dat is leuk natuurlijk en ik heb ze graag, maar ze is steeds bij hen en dan sta ik er soms maar bij voor de drol. Ik doe wel veel mee hyper enzo maar als ze slecht gezind is, is ze alleen kortaf tegen mij en niet tegen de rest, als ik haar dan soms vraag van; ben ik u beste vriendin nog? zegt ze ja, maar ik vind niet dat het zo lijkt. Dit klinkt misschien niet zo erg, maar ikzelf vind het wel erg..


    I'm figuring out who I really am.

    Ten éérste; Ik begrijp je heel goed,En dit is wél erg,Ik zou eens goed met haar gaan praten;Heb jij iets fout gedaan waardoor ze zo doet? ; Heeft ze er een reden voor? Als ze weigert een fatsoenlijk antwoord te geven dan is ze je niet waard,'t klinkt nogal cliché,maar dat is wel zo,Je bent heus niet minderwaardig,dus daarom is het vette onzin dat ze zo tegen je doet,Als jij je er niet goed bij voelt moet je praten,Als je stil staat kom je niet verder dan waar je op dit moment bent..Dus,Ga praten en zoals ik al zei; Reageert ze bot/arogant etc.Dan is ze je niet waard.Dan volg je je eigen weg gewoon,Je hebt vast wel andere leuke vrienden toch:)? x Wóów ik lijk wel een dominéé Hahaaha x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik ken het.
    vorig jaar was echt zalig op de speelplaats en dit jaar is het gewoon saai, de helft is weg en de andere helft heeft nu andere vrienden.
    ik zat vanmiddag met 3 vrienden op de speelplaats, gaan die alledrie achtereen weg, zat ik daar helemaal alleen. gelukkig heb ik nu nieuwe vrienden in mijn klas..

    Get over it.
    sorry dat ik het zeg, maar je kan niet voor eeuwig vriendjes blijven.
    je gaat ook studeren, ontmoet nieuwe mensen, gaat op kamers, verhuisd, samen wonen met je vriend.
    sommige vriendschappen zijn niet voor eeuwig.
    [and im the one who sould know that. believe me!]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ten éérste; Ik begrijp je heel goed,En dit is wél erg,Ik zou eens goed met haar gaan praten;Heb jij iets fout gedaan waardoor ze zo doet? ; Heeft ze er een reden voor? Als ze weigert een fatsoenlijk antwoord te geven dan is ze je niet waard,'t klinkt nogal cliché,maar dat is wel zo,Je bent heus niet minderwaardig,dus daarom is het vette onzin dat ze zo tegen je doet,Als jij je er niet goed bij voelt moet je praten,Als je stil staat kom je niet verder dan waar je op dit moment bent..Dus,Ga praten en zoals ik al zei; Reageert ze bot/arogant etc.Dan is ze je niet waard.Dan volg je je eigen weg gewoon,Je hebt vast wel andere leuke vrienden toch:)? x Wóów ik klinkt net een dominéé Hahaaha x]

    en dáár sluit ik me volledig bij aan


    Why don't you break my heart

    Als ze Pisst off is krijg ik dat over me heen :S
    Maarjah...
    ik heb met dr gepraat dr over en ze zei : Ik had iemand nodig waarvan ik wist dat ze enit boos zal worden op me gewoon afreageren maar ik zal het wel niet meer doen "
    Conclusie : Praat er over
    En ik sta ook zovaak voor niets bij mn vrienden in de pauze omdat ik altijd heel loom ben op school en zij juist fuckiing hyper


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?