• Ik heb met een vriendin een LOTR en een halve Pirates of the Carribian marathon gehouden. Ik heb echt het gevoel alsof ik drie dagen van de bewoonde wereld was afgesneden xD (maar het was maar dertien uur). Maar nu snap ik lekker wel alle Lord of The Rings grappen!
    En om het nog een beetje nuttig te houden, wie heeft er ook nog een leuke marathon gehouden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Lol, ik heb laatst nog een LotR marathon gehouden. We zijn van plan binnenkort een PotC marathon te houden. :Y)

    Ik heb vandaag overdag alleen 2 films gezien. I Am Legend (ook al had ik die al gezien) en God Bless America. Die laatste film is echt zóo geniaal en ik kan hem echt iedereen aanraden.

    En een paar maanden geleden heb ik een Harry Potter marathon gehouden :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb eens een Harry Potter marathon gehouden. Alle 8 films.


    The odds are néver in our favor.

    Ik en mn bff probeerden een disney-film marathon te houden, maar we werden het al beu na 2 films dus zijn we met wat anders begonnen om een nachtje door te doen :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik was eens van plan om -als nerdy fan- samen met mijn vriendin een HP marathon te houden, op één dag. Alle acht de films.
    Degene die we het liefste wilden zien, de zevende, hadden we niet en uiteindelijk hebben we de zesde op driekwart afgezet, aangezien die zonder ondertiteling was en de tv zo stil moest aangezien het nacht was, dat we er niets van verstonden. Half hersendood zijn we dan gewoon, verveeld, in ons bed gekropen.
    We hebben toch mooi een marathon van ong. vijftien uur volgehouden. We konden erna alleen geen HP meer horen... Haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Máár dertien uur?! Holy shit.. Ik zou me echt zo nutteloos hebben gevoeld. :') d. :')


    ars moriendi

    Ik had met een vriendin een POTC-marathon gehouden, tot diep in de nacht haha (: De volgende dag waren we allebei brak.


    Take risks and conquer your fears.

    One does not simply watch POTC and LOTC without sleeping.

    Je hebt het iig al 13 uur volgehouden, nu de rest nog. :3

    Knight schreef:
    Ik heb eens een Harry Potter marathon gehouden. Alle 8 films.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb twee jaar geleden samen met een vriendin een poging gedaan, maar die was mislukt. Ik kan dat zolang niet volhouden, hoe leuk de films ook zijn.

    Ik hou elke kerst een LotR marathon en ik ben vorig jaar naar die van PotC in de bios geweest. Vorige week heb ik een Bourne Identity marathon gehouden en de 19e ga ik naar die van Batman in de bioscoop ^^


    Caution first, always.

    lol een Pretty Little Liars marathon van ongeveer 30 uur, maar we hebben halverwege wel geslapen :')


    As travars

    Ik heb een keer met mijn vriendin een Harry Potter marathon gehouden, alle 6 op een dag. En een keer met een groepje een LotR marathon. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dude... Dat was echt leuk! (: Nu moet je nog wel pirates of the carribean uitzien, heh?
    En je moet lord of the rings ook lezen!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik begin morgen aan een Harry Potter Marathon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one