• Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ik wil graag 4 foto's in een, ja, eh, soort afbeelding doen, zoals hier op de tweede foto?! weet iemand een site waarop je dat kan doen? alvast bedankt!!


    ailoveejoee.

    Een collage?
    Dat kan met zowat alle fotobewerkingprogramma's /-sites doen.
    Ik gebruik programma's, dus ik weet geen sites, sorry.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat kan volgens mij zelfs gewoon in paint; simpel copy-paste werk. Anders kan je het bewerkingsdeel van photobucket proberen; daarmee gaan dat soort dingen ook vrij makkelijk, al moet je wel een photobucket account hebben waar je de benodigde foto's in upload.


    Don't run away this time and die like a man.

    ik kan niet op de link klikken, maar als je een collage wil, kan je altijd picmonkey gebruiken (:
    het is een gewone site waarop je collages etc kan maken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:21 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Paint. Je opent twee schermen. In beide open je hetzelfde plaatje. -ik ga nu uit van het voorbeeld-
    In scherm 1 rek je het witte uit naar beneden.
    In scherm twee ga je naar uitrekken/hellen. Dan voer je in de eerste twee blokken 50% in en druk je op ok.
    Met dat stippenlijnvierkantje omzoom je bijna, druk je control c.
    Dan ga je naar het andere scherm en doe je control v. Het verkleinde plaatje sleep je naar onder. En dan herhaal je het nog eens, nog een control v en weer slepen naar de goede plek.


    Your make-up is terrible

    donteatmebro schreef:
    ik kan niet op de link klikken, maar als je een collage wil, kan je altijd picmonkey gebruiken (:
    het is een gewone site waarop je collages etc kan maken.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    donteatmebro schreef:
    ik kan niet op de link klikken, maar als je een collage wil, kan je altijd picmonkey gebruiken (:
    het is een gewone site waarop je collages etc kan maken.


    Als ik op de site ga en klik op 'Create a collage' dan gebeurt er niks.. doe ik iets fout?


    ailoveejoee.

    picmonkey.com


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik gebruik hiervoor Photoscape. (:
    Zeer goed en simpel programma om mee te werken. Je kan het gratis downloaden.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:44 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik gebruik fotoflexer.com
    Gewoon op "load another picture" klikken als je een foto eenmaal daar geupload hebt.

    Paint. :')


    ars moriendi

    LiquidSugar schreef:
    Ik gebruik hiervoor Photoscape. (:
    Zeer goed en simpel programma om mee te werken. Je kan het gratis downloaden.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind