• Oké, ik weet niet of iemand van jullie deze anime kijkt, maar ik volg hem sinds kort. Het probleem is alleen dat ik geen goede site weet om de serie verder te kijken met Engels ondertiteling, omdat er nu op YT (waar ik het eerst op keek) ineens een aantal afleveringen verwijderd zijn en die mensen hebben voor 't laatst in 2011 of 2008 of zo geüpload.
    Weet iemand dus een goede site waar ik deze anime op kan kijken met Engelse ondertiteling? (: En vanaf Mermaid Melody Pichi pichi pitch Pure (het tweede seizoen)! Alvast bedankt.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    hmm, ik gebruik LetMeWatchThis altijd, maar die is Engels zonder ondertiteling...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    hmm, ik gebruik LetMeWatchThis altijd, maar die is Engels zonder ondertiteling...

    Haha, ja daar heb ik dan niet veel aan, aangezien ik geen Japans spreek. Alleen een aantal woordjes die ik geleerd heb doordat ik ze telkens weer hoorde!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    PercyWood schreef:
    hmm, ik gebruik LetMeWatchThis altijd, maar die is Engels zonder ondertiteling...

    oh ik dacht dat er stond dat er geen engels ondertiteling was haha, maar kan ik daar ook Mermaid melody kijken? Volgens mij is ie niet engels vertaald, but I'm not shure.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:31 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    http://www.animehere.com/

    Take this one, hier staan allebij de seizoenen op met ondertiteling. c:
    Hele fijne site.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    animefushigi.com vind ik persoonlijk heel fijn werken. Weet niet of mermaid melody erop staat trouwens. Maar vast wel :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dankjullie wel! C:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    SuperSheep schreef:
    http://www.animehere.com/

    Take this one, hier staan allebij de seizoenen op met ondertiteling. c:
    Hele fijne site.

    Degene met ondertiteling (ik denk de bovenste) die doet het telkens niet en de onderste die is zonder ondertiteling!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ushio schreef:
    animefushigi.com vind ik persoonlijk heel fijn werken. Weet niet of mermaid melody erop staat trouwens. Maar vast wel :')

    Hier staat alleen part 2 op van de aflevering waar ik nu ben, dus dan mis ik een heel groot deel! En volgens mij, als het goed is, is die aflevering in 3 delen van degene die m heeft upgeload op YT.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:28 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    www.veoh.com en Youtube ik heb zelf via Youtube gekeken met vriendin van me maar Normaal kijk ik op Veoh :D


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Invidia schreef:
    (...)
    oh ik dacht dat er stond dat er geen engels ondertiteling was haha, maar kan ik daar ook Mermaid melody kijken? Volgens mij is ie niet engels vertaald, but I'm not shure.


    Mermaid melody is er ook in engels


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    xSlagroomx schreef:
    (...)

    Mermaid melody is er ook in engels

    Maar niet Pure toch? Oh, en op die site: www.veoh.com, kan ik Episode 23 van Pure niet vinden met Engelse ondertiteling, die kan ik trouwens nergens vinden..


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Oh ik heb 'm eindelijk gevonden, YES! Hopelijk kan ik de verdere afleveringen toch kijken. Heel erg bedankt @ xSlagroom, en de rest ofcourse!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Invidia schreef:
    Oh ik heb 'm eindelijk gevonden, YES! Hopelijk kan ik de verdere afleveringen toch kijken. Heel erg bedankt @ xSlagroom, en de rest ofcourse![/quote
    Graag Gedaan (A)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    @xSlagroom
    Weet je misschien waar ik episode 38 van Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch Pure kan kijken met Engelse ondertiteling? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Oh, ik weet niet meer waar ik die op heb gekeken. Ik heb hem gedownload, geloof ik. De kwaliteit was toen niet zo super. Ik denk dat je goede kwaliteit echt niet snel vind bij die anime.
    Pitchi Pitchi Pure is maar tot episode 7 vertaald, dus die is echt de moeite niet om te beginnen. Tenzij je ze natuurlijk raw verder wilt kijken. :3


    Let the Night embrace you