• Vroeger kwam er altijd een serie met een vuurtoren op en erna kwam nog een serie.. Ik weet niet meer hoe ik uit kan leggen waar die over ging maar het was een beetje hetzelfde genre en het meisje had een webcam en volgens mij was er een keer een episode waarin er een ander meisje in een coma lag en die kon communiceren via haar computer en zo uit haar coma komen, maar ik wil weten hoe die 'australische kinder-thriller' heette.. dus als iemand weet waar ik het over heb.. Tell me please!

    Ik keek dat ook! ben alleen de naam kwijt :/ sorry


    I just don't want to be a loser anymore

    Zó frustrerend dat ik het gewoon niet meer weet ;(

    Ik moest ook onlangs denken aan een serie die op Ketnet was, en dat was ook zoiets dat 'enger' was, mss is het wel hetzelfde, maar ik weet de naam ook niet meer.

    Oh ja, die vond ik vroeger leuk om te zien (was toch op Ketnet hé?). Ik heb h'm ooit eens teruggevonden op youtube (of toch een stukje ervan).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Was het een serie over paranormale dingen? Anders kan het wel eens So Weird zijn.

    Navigate schreef:
    Was het een serie over paranormale dingen? Anders kan het wel eens So Weird zijn.


    Ik denk dat ze die serie bedoelt, want daarvoor was er altijd een serie rond een vuurtoren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze die serie bedoelt, want daarvoor was er altijd een serie rond een vuurtoren.



    JA! omfg thank you!

    Vain schreef:
    (...)

    JA! omfg thank you!


    You're welcome. Ik was ook blij toen ik het terugvond, want ik vond het als kind echt een geniale serie. Have fun with it.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze die serie bedoelt, want daarvoor was er altijd een serie rond een vuurtoren.


    Ja indd, ik dacht dat ook.
    Wat een beetje googlen al niet kan doen. Nu weet ik het ook weer. (:

    Navigate schreef:
    Was het een serie over paranormale dingen? Anders kan het wel eens So Weird zijn.


    jij ook dankjewell<3

    Vain schreef:
    (...)

    jij ook dankjewell<3

    Ah geen dank! :-)