-
14 juli 2012 - 0:24
Ik weet nog wel dat ik als heel jong meisje gewoon naar de tv keek, omdat dit misschien wel een leuke serie was en toen.. die hond. My god :'D maar ik heb dit wel vaak gekeken.14 juli 2012 - 18:14Korra schreef:
Die ken ik nog wel ja. In het nederlands heet die toch Kippenvel?
Ja, volgens mij wel. In mijn herinneringen in ieder geval wel.
+
Mijn broer was er altijd helemaal fan van, en ik vond het altijd maar doodeng. Uiteindelijk kreeg hij me altijd zo ver dat ik de intro ging kijken. Dat was al een hele overwinning voor mij omdat ik die hond doodeng vondDon't be pushed by your problems; be led by your dreams.
14 juli 2012 - 18:18Jaa dat was echt leuk, en eng toen. Met die mummy en op het laatst die mummy kat hahah. Die met de poppen vond ik wel eng.
Nu heb ik ook zin om die boeken weer te lezen lolAs travars
14 juli 2012 - 18:32Bisous schreef:
Ik ging er ook altijd vroeg uit om dit te kijken maar meestal viel ik in slaap voor de tv xd
Was het 's ochtends dan? /Cant remember[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:33 ]
14 juli 2012 - 18:43Zag ik nou R.L. Stine in die intro? Heeft die dat geschreven ofzo? Man, ik was doel op die boeken en vond ze ook doodeng :A
Maar die serie ken ik niet, of is het een verfilming van de boeken? (:In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
14 juli 2012 - 18:55Endure schreef:
Zag ik nou R.L. Stine in die intro? Heeft die dat geschreven ofzo? Man, ik was doel op die boeken en vond ze ook doodeng :A
Maar die serie ken ik niet, of is het een verfilming van de boeken? (:
Ja, het is een verfilming van de 'Goosebumps'/Kippenvel boeken.14 juli 2012 - 18:56Vain schreef:
(...)
Ja, het is een verfilming van de 'Goosebumps'/Kippenvel boeken.
Aah baas, die boeken waren echt doodengIn the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
14 juli 2012 - 18:5714 juli 2012 - 18:5715 juli 2012 - 3:09Fiyero schreef:
I may or may not have just downloaded all the Goosebumps books
Lolol than you might be quite awesome15 juli 2012 - 23:01