• Kunnen Moderators ook geband worden?
    En Rutger?
    Het zou namelijk wel lol zijn als Rutger geband wordt x'D
    niet dat ik hem kán bannen, het zou alleen grappig zijn
    handige info voor de hacker x'D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:32 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk moderators wel, maar Rutger niet, want volgens mij deelt hij de bans uit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik gok dat je ze allemaal kunt bannen (behalve als Rutger er beveiliging ertegen heeft ingebouwd). En zou het gebeuren zou hij alsnog via de database zichzelf kunnen unbannen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kim, nu ben je officieël badass


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rutger die geband wordt? Are you kidding me?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Rutger die geband wordt? Are you kidding me?


    Nou dat lijkt me wel awesome als je de hacker bent. Je bant alle mods behalve het account waarop jij dan bijvoorbeeld zit, bant Rutger en dan pas je álles aan, unban je iedereen die je graag wilt unbannen en bant iedereen die je niet mag ik heb fantasie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Farore schreef:
    Ik denk moderators wel, maar Rutger niet, want volgens mij deelt hij de bans uit.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nou dat lijkt me wel awesome als je de hacker bent. Je bant alle mods behalve het account waarop jij dan bijvoorbeeld zit, bant Rutger en dan pas je álles aan, unban je iedereen die je graag wilt unbannen en bant iedereen die je niet mag ik heb fantasie


    Oh, zo. Dus je hackt gewoon Rutger's account? Dan moet je volgens mij wel een goede hacker zijn want met alleen Rutger's account hacken kom je er niet. Dan moet je volgens mij zijn hele computer hacken.
    Maar nu heb ik het over Quizlet hacken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh, zo. Dus je hackt gewoon Rutger's account? Dan moet je volgens mij wel een goede hacker zijn want met alleen Rutger's account hacken kom je er niet. Dan moet je volgens mij zijn hele computer hacken.
    Maar nu heb ik het over Quizlet hacken.


    Maar.. Als ik dan op zijn account zit.. dan kan ik gewoon op quizlet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh, zo. Dus je hackt gewoon Rutger's account? Dan moet je volgens mij wel een goede hacker zijn want met alleen Rutger's account hacken kom je er niet. Dan moet je volgens mij zijn hele computer hacken.
    Maar nu heb ik het over Quizlet hacken.

    Je hoeft geen Pc te hacken om op een account te komen hoor. Daar staat los van elkaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je hoeft geen Pc te hacken om op een account te komen hoor. Daar staat los van elkaar.


    Dat weet ik, maar hij is een site begonnen... Zit alle informatie daarvan dan niet op zijn pc? Of kan hij gewoon van alles veranderen door simpelweg in te loggen op zijn account?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar hij is een site begonnen... Zit alle informatie daarvan dan niet op zijn pc? Of kan hij gewoon van alles veranderen door simpelweg in te loggen op zijn account?

    De informatie zal waarschijnlijk op een server staan en daarop kun je vanaf elke pc komen als je het wachtwoord ervan hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar hij is een site begonnen... Zit alle informatie daarvan dan niet op zijn pc? Of kan hij gewoon van alles veranderen door simpelweg in te loggen op zijn account?


    Maar ik hoef alles wat op Quizlet staat niet.. Ik wil.. De mensen.. Bannen.. Unbannen.. Quizlet roze kleurtjes geven 8D


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Kim, nu ben je officieël badass


    :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Maar ik hoef alles wat op Quizlet staat niet.. Ik wil.. De mensen.. Bannen.. Unbannen.. Quizlet roze kleurtjes geven 8D


    I like that idea. Ik zie jou er wel voor aan om alle mods te bannen. En dan je vriendinnen te unbannen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    De informatie zal waarschijnlijk op een server staan en daarop kun je vanaf elke pc komen als je het wachtwoord ervan hebt.


    Oké, ik dacht volgens mij te diep na.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.