• "Some people are meant to fall in love with each other, but not meant to be together."


    "Tell me, what's going on?"
    "Do you wanna lose me?"
    "No, ofcourse I don't."
    "Than I can't tell you."


    Ik ben dus bezig met een verhaal en ik heb rollen nodig! Ik ben niet goed in samenvattingen, dus een korte beschrijving:

    Het gaat over zeven Meermin-prinsessen van zeven verschillende oceanen en met zijn allen proberen ze degene die de koning wilt zijn van de oceaan en zijn helpers tegen te houden. Dit doen ze met behulp van de parels die ze hun hele leven al hebben en hun prachtige, harmonieuze stem.
    De meisjes mogen echter niet verliefd worden op mensen, maar soms worden regels weleens overtreden.
    De hoofdpersoon ziet namelijk de jongen die ze ook had gezien, haar eerste liefde, toen ze klein was. Harry Styles, meerdermalig surfkampioen. Hij wordt ook verliefd op Addelyne, zonder dat hij weet dat zij de meermin is, die hij vroeger gezien heeft. Natuurlijk twijfelt hij. Maar wie wilt Harry nou echt? Addelyne of haar meermin transformatie?
    En wie is die jongen die op hem lijkt en die altijd tevoorschijn komt in zijn dromen?

    Het verhaal is gebasseerd op de anime-serie Mermaid Melody, waar ik een ontzettende verslaving aan heb gecreeërd haha.
    Let op: Ze zijn niet perfect en moeten dus ook minpunten hebben! Wel zien ze er perfect uit en zijn ze ook heel mooi.

    Rollen nodig:
    - Aquamarine pearl, de prinses van de Zuid-Atlantische Oceaan.
    Een heel vrolijk meisje die heel snel verliefd wordt.. op jongens/mannen die veel ouder dan haar zijn.
    - Green pearl, de prinses van de Noord-Atlantische Oceaan.
    Een erg volwassen meisje. Ze gelooft niet in de liefde en is in het begin ook geen aardig meisje.
    - Purple pearl, de prinses van de Antarctische Oceaan, de Zuidelijke Ijszee.
    Kan soms een bitch zijn, maar doet dit alleen maar omdat ze bezorgd is.
    - Deep blue pearl, de prinses van de Noordelijke Ijszee.
    - Yellow pearl, de prinses van het Noorden van de Grote/Stille Oceaan.
    Is een echte jongensgek.

    - Orange pearl, de prinses van de Indische oceaan. Deze prinses is 20.
    - Degene die zich als zus van de hoofdpersoon voor moet doen en een hotel runt.

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (tussen de 15 en de 20):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Familie:
    Extra:

    Alvast bedankt!
    :Y)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 15:47 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Aquamarine Pearl
    Volledige naam: Melody Lola Silvana Julietta Annabelle Silver
    Bijnaam: Lola
    Leeftijd (tussen de 15 en de 20): 16 jaar
    Karakter: Lola is een meisje met een klein maar puur hart. Ze weet vaak al heel snel of ze mensen kan vertrouwen. Lola is altijd in voor fun en ziet overal de grap van in. Veel 'zeemeerminnen/zeemeermannen' vallen voor haar humor en charmes. Lola is wel zeer eigenwijs.
    Uiterlijk:






    maar dan met stijle haren.
    Verleden: Lola is haar vader verloren, hij bleef hangen in een net en is vast blijven zitten, zijn staart scheurde af en zonder staart kon hij niet leven. Lola was hier getuige van en ze heeft het gevoel dat ze hem had kunnen helpen.
    Familie: Moeder: Margaret Allie Jessica Green
    Zusje: Angelica Veronique Marianne Silver
    Zus: Kate Hanna Lovessa Silver
    Iedereen in haar familie heeft roze haren, behalve Lola. Dat is wat haar speciaal maakt en dat ze "uitverkoren" werd om de prinses van haar zeegedeelte te zijn.

    Extra: Lola heeft een klein beestje dit is haar beste vriend.


    when I die, I wanna still be me

    Ik wil een rol invullen! :Y)
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik wil er ook nog wel een maken voor je, lijkt me een super leuk verhaal!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: Aquamarine pearl, de prinses van de Zuid-Atlantische Oceaan.
    Volledige naam: Syrena (spreek uit als Saai-riena) Aeriel Aldridge. Haar voornaam komt van het woord 'Sirène', wat zeemeermin in het Frans is.
    Bijnaam: Het liefst heeft ze geen bijnamen, haar volledige voornaam vind ze gewoon goed. Ze houd niet zo van bijnamen.
    Leeftijd: Syrena is nog maar net een tijdje 19, namelijk op 12 juni was ze jarig.
    Karakter: Syrena is een heel eerlijk en open meisje, ze zegt namelijk altijd alles wat ze denkt. Als ze iets wilt zeggen doet ze dat meteen. Positief, maar ook negatief. Ze staat ook met beide benen op de grond. In gevaarlijke situaties kan ze zich goed staande houden. Alleen soms heeft ze bepaalde opmerkingen die mensen vervelend kunnen vinden. Zelf maakt het haar niet uit hoe mensen hierop reageren. Het is ook echt iemand die zich niet op de achtergrond houd. In gesprekken is ze vooral mee aan het praten. Als Syrena iemand niet aardig vind zal ze het nooit aan je laten merken. Ze zal altijd aardig blijven en met een glimlach op haar gezicht praten. Liever blijft ze observeren, door gewoon niks te doen.
    Uiterlijk:

    Candice Swanepoel.
    Syrena is een meisje van ongeveer 1.70 m lang. Haar familieleden zijn allemaal een beetje aan de grote kant, in tegenstelling door haar moeder, die als enigste best klein is. Daarbij zou ze niet meer dan 53 kg wegen. In het water weegt ze natuurlijk minder dan op het land. Haar zeemeermin-staart heeft een mooie, blauwe kleur. Door het water krijgt het blauw een glimmende glans.
    Haar haren zijn van nature gekrult en honingblond. In de zomer word het iets warmer blond dan dat het de rest van het jaar is. Haar haren zijn heel lang, ze laat het altijd groeien en knipt het nooit een stukje af. Syrena's haren zijn ook best wel dik. Syrena's ogen hebben een mooie, blauwe kleur, war je soms gouden spikkels in ziet. Het fijne van haar ogen is, vind ze zelf, dat ze geen boekdelen spreken en dat je het niet snel aan haar ziet als er iets is. Haar amandel-vormige ogen worden omlijst door lange gitzwarte wimpers. Make-up gebruikt ze niet, dat is een beetje lastig onder water. Haar huid heeft een lichte kleur, soms heeft ze schattige roze blosjes op haar wangen.
    StaartHarenHaren 2Jurk
    Verleden: Van de zes kinderen in de Aldridge familie heeft de Pearl Syrena uitgekozen, in de meeste families met veel kinderen word de jongste of de oudste gekozen. Syrena zit ergens middenin. Joseph Aldridge wist van de keuze van de Pearl af en wachtte af tot een van zijn kinderen werd gekozen. Uiteindelijk werd het dus Syrena.
    Het was voor haar niet altijd makkelijk om in een druk gezin met zes kinderen op te groeien. Haar ouders hadden niet altijd tijd voor haar, daarom ging ze vaker om met haar 18-jarige zusje Seray. Ook zij vond het wat moeilijk. Uiteindelijk hadden de ouders besloten het wat anders aan te pakken en alle kinderen genoeg aandacht te geven.
    Haar ouders zijn over het algemeen goed beschermend geweest over hun kinderen, toch heeft dat het 'gevaar' niet tegengehouden en zijn ze wel eens in gevaar geweest. Niemand heeft er iets schadelijks aan over gehouden en het is nooit zo gevaarlijk geweest dat iemand dood had kunnen gaan.
    Familie: De familie Aldridge word op orde gehouden door de 55-jarige Joseph Aldridge en zijn vrouw, Syra Aldridge. Zij zijn uitgehuwelijkt, maar bleken toch wel van elkaar te houden. Het resultaat hiervan zijn vijf beeldschone dochters en één zoon. De oudste is 21 jaar oud, Syenna. Zij word opgevolgd door de 20-jarige Sade, de enige zoon. De andere meisjes noemen hem wel eens Sadie. Daarna kwam Syrena van 19 zelf. Na haar werd Seray, van 18 jaar, geboren. Als laatste werd de tweeling Sari en Sydnea geboren, van 17 jaar.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 10:09 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Meriadoc schreef:
    Ik wil er ook nog wel een maken voor je, lijkt me een super leuk verhaal!

    Graag!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Orange Pearl
    Volledige naam: Harmonia Larina Bella Tibinson 
    Bijnaam: Harmy, H.
    Leeftijd: 20
    Karakter: Harmonia is heel zelfstandig. Ze kan perfect voor zichzelf zorgen en heeft het dan ook niet graag als men zich teveel bekommerd om haar. Ze is graag alleen, maar ze vindt het natuurlijk ook leuk als ze volk rond zich heeft. Ze is heel geliefd en is altijd vriendelijk, tenminste, als je ook vriendelijk terugdoet. Harmonia heeft een prachtige stem en kan geweldig zingen. Ze houd heel veel van muziek en zoekt altijd iets nieuws waarmee ze muziek kan maken. 
    Uiterlijk:

    Holland Roden
    Verleden: Harmonia heeft altijd al alleen geleefd. Haar ouders heeft ze nooit gekend en broers of zussen heeft ze ook niet. Ze heeft zichzelf altijd opgevoed en heeft na een tijdje wel nieuwe vrienden aangemaakt.
    Familie: Harmonia weet niet of ze nog verdere familie heeft. Haar ouders kent ze niet en ze heeft ook geen broers of zussen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 11:14 ]


    You're nothing without a dream.

    Wanneer maak je de rollen bekend?
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Sequin schreef:
    Wanneer maak je de rollen bekend?
    -XOXO

    Eigenlijk wacht ik nog tot een paar mensen invullen. (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik zet er nu trouwens ook nog eigenschappen van hun bij voor mensen die er nog een in willen vullen, als je de rol eenmaal hebt gekregen en deze ookal eerder hebt in gevuld, ga ik dit echter niet veranderen en hou ik me aan jullie rollen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:41 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik heb al een paar rollen:
    Degene die zich als zus van de hoofdpersoon voor moet doen en een hotel runt: Megan Mali Suze Henderston - Beliebery.
    - Aquamarine pearl, de prinses van de Zuid-Atlantische Oceaan: (ZIT NOG TE TWIJFELEN.)
    - Yellow pearl, de prinses van het Noorden van de Grote/Stille Oceaan: Phoenix Prue North - Daylight.
    - Orange pearl, de prinses van de Indische oceaan. Deze prinses is 20: Harmonia Larina Bella Tibinson - Mason.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'