• Er zat daar net een dikke spin in de badkamer, want het raampje stond open en nu gingen mijn ouders en mijn kleiner zusje gaan slapen en vond mijn stiefpapa er niks anders op om zijn dochter eens bang te maken. Hij zei dat er een spin in haar bed zat en toen ze een paar keer vroeg of het om te lachen was, bleef hij volhouden.
    Nu kwam dat kind huilend naar mij toe en wou ze bij mij slapen, maar ik wil helemaal nog niet naar mijn bed en mijn bed is ook te klein voor ons twee en dat kind is zo'n vrikkelgat dat ik door haar zelf niet fatsoenlijk kan slapen.
    Dus ik probeerde haar te troosten en zei dat het niet waar was en nu komt mijn mama boos de kamer binnen omdat zij morgen moet werken en mijn zusje dus onmiddellijk in haar bed moet en niet zo goedgelovig moet zijn.
    Ik vond het best zielig voor haar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    volgens mij is het een uit de hand gelopen grapje... hoe oud is je zusje dan?

    Awh, ik werd vroeger ook altijd zo overstuur van zulke grappen, maar ik heb ook een fobie voor spinnen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dinkelberg schreef:
    volgens mij is het een uit de hand gelopen grapje... hoe oud is je zusje dan?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dinkelberg schreef:
    volgens mij is het een uit de hand gelopen grapje... hoe oud is je zusje dan?
    7.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)7.

    Leuke stiefpa. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ochère het kind. :C


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please