Ik ben net een nieuw 1D verhaal begonnen, alleen heb ik nog wat rollen nodig.
Informatie over het verhaal:
De hoofdpersoon, Alicia Jones, reist, samen met 1D en een groep andere mensen, naar verschillende plekken waar 1D optreden gaat geven. Optredens waarvan nog niet bekend is dat ze gegeven worden en die op de meest spectaculaire, maar ook meest vreemde plaatsen plaats vinden. Zo worden er optredens gegeven in weeshuizen, boven op een grote berg, maar ook midden in een stad.
Wat heb ik nodig:
Wat ik nu nog nodig heb zijn mensen die tot de groep behoren die mee reizen van het begin tot het eind. Deze mensen hebben allemaal een bepaalde reden waarom ze mee reizen, een andere reden dan "fan zijn", zoals bijvoorbeeld graag willen reizen of carriërre willen maken, en hebben ook een bepaalde opdracht die ze meekrijgen. Zo zorgt de ene bijvoorbeeld voor de plaatsen waar ze op gaan treden, beheerst een ander het geld en reist de derde bijvoorbeeld mee als danseres.
Invullen:
Volledige naam:
Bijnaam:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk: (het liest een foto)
Verleden:
Wat doet hij/zij tijdens de reis?: (b.v. danseres, beheerst het geld, verzint de plekken waar ze optreden)
Verliefd op één van de jongens? Zoja, op wie?: (meerdere mensen mogen op één van de vijf jongens vallen, dan kies ik uiteindelijk wie wat met de jongen krijgt)
Extra info:
Moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?:
P.s. Ik heb al een ander rollentopic voor dit verhaal (Klik) maar daar zoek ik meer naar mensen die ze onderweg tegen komen. Sorry als dit niet mag! Daar twijfelde ik namelijk aan.
Keep your head up, keep your heart strong