• Ik vind al 1 jaar hetzelfde jongen leuk, en ehm.. Ik weet niet of hij mij leuk vind, dat is het probleem. We praten elke dag, ongeveer 2 jaar, en hij is best wel een goede vriend van me. Maar dat was eerst op msn. De laatste weken voordat we zomervakantie hadden gingen we closer doen, niet alleen op msn, maar ook gewoon in real. En eh ja, vorige week woensdag hadden we dus schoolfeest. En we waren heel close enzo, hij gaf me zelfs een kus, arm om me heen enzo.. ( ofcourse mooiste dag van m'n leven).. En die avond daarvoor had hij gezegt dat hij niemand leuk vind, dus ik dacht Okay waarom doe je dan zo close? Ik had dat dus ook tegen m'n vriendin gezegt, dat hij me toch niet leuk vond. En toen heeft zij dat dus tegen hem gezegt en hij zei dat hij me WEL leuk vond. En toen donderdag, we gingen weer praten enzo. En toen zei hij dat ik een goede vriendin was enzo, en dat hij een relatie niet ziet zitten. Hij zei ook dat ik op mijn klasgenoot verliefd ben, terwijl hij gewoon een goede vriend van me is.. En ja , m'n crush weet dat ik hem leuk vind, en niet m'n klasgenoot. Dus we gingen over dat dus discusseren. Maar gister kwam hij en hij zei ''Schatje, ik wil met je'' En ik zei niks. Ik dacht ook zovan ''speel geen spelletje met me'' , want hij vind me zogenaamd eerst wel leuk, dan niet, dan wel, ik heb er ook genoeg van.. Wat zeggen jullie ?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:47 ]

    Uuuuuuuuuuuuuuuuh, ik denk dat hij je wel leuk vind maar net als jou verward is door alles erom heen. Praat eens heel direct en duidelijk met hem en vertel wat je voelt.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 15:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eheh, ik begrijp er niet veel van, maar ik zou in ieder geval nooit met zo'n jongen gaan :'D


    i put the fun in funeral

    Weeeiiiirdd...
    Wat er door mijn hoofd ging toen ik las dat hij zei dat hij niemand leuk vond: was dat niet stiekem een kleine hint van hem? :Y)
    Maar die laatste zinnen maken me ook weer aan het twijfelen.
    Hij is een goede vriend van je, begin er anders een keer over en vraag wat hij wil? :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ask him the truth.
    Nee echt, vraag: 'Wat is het nou? Wel of niet?' duidelijk zat en jullie zijn vrienden, dus dat moet kunnen.
    Als je het alleen gaat uitzoeken kan je op verkeerde gedachtes komen, helemaal overtuigd raken van iets en later blijkt dit een vreselijk misverstand te zijn. Niet doen dus.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Citroen schreef:
    Weeeiiiirdd...
    Wat er door mijn hoofd ging toen ik las dat hij zei dat hij niemand leuk vond: was dat niet stiekem een kleine hint van hem? :Y)
    Maar die laatste zinnen maken me ook weer aan het twijfelen.
    Hij is een goede vriend van je, begin er anders een keer over en vraag wat hij wil? :x


    Ik denk precies hetzelfde.. Het lijkt net valse hoop, mweeh,

    If something confuses you: Hit it with a spoon. At some point it shall stop being confusing and become funny instead.
    ~Batman


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    If something confuses you: Hit it with a spoon. At some point it shall stop being confusing and become funny instead.
    ~Batman


    Hahaha, batman ,

    Vraag het hem gewoon eerlijk. Als hij serieus is en echt een relatie met je wil heb je dat officieel na het gesprek. Zo niet: dan weet je tenminste de waarheid.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    THATSWEETY schreef:
    (...)

    Hahaha, batman ,


    Jup, batman is raar


    quidquid excusatio prandium pro

    Frodo schreef:
    Vraag het hem gewoon eerlijk. Als hij serieus is en echt een relatie met je wil heb je dat officieel na het gesprek. Zo niet: dan weet je tenminste de waarheid.


    26 - 02 - '16

    Schatje ik wil met je? Serieus? Sorry maar het had wel iets romantischer gemogen vind ik.
    Vraag hem duidelijke uitleg over wat hij nou echt bedoeld.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    It seems like a moron to me. Sorry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    Uuuuuuuuuuuuuuuuh, ik denk dat hij je wel leuk vind maar net als jou verward is door alles erom heen. Praat eens heel direct en duidelijk met hem en vertel wat je voelt.


    You are beautiful, you are love.