• Halooo ik ga volgend jaar naar een nieuwe school & ik wil nietmeer gepest worden of dikkie genoemt worden.. daarom zou ik graag 5 kg afvallen en liefst zo gezond mogelijk.. ik heb er 2 maanden voor maar ik weet helemaal niet goed hoe ik het moet doen! ookal is het maar 2 kilo ofzo dat ik afgevallen ben maakt echt niet uit maar toch.
    heeft er iemand tips om zo gezond mogelijk af te vallen ? of een sportschema (liefst geen fitness apparaten nodig want die heb ik niet) xx

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 13:26 ]

    Hardlopen, sportschool, niet snoepen maar fruit eten.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Allereerst: stoppen met de zoetigheid. Meer fruit eten, veel groenten en water drinken. Een beetje joggen om de 2 dagen kan ook geen kwaad (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bundesliga schreef:
    Hardlopen, sportschool, niet snoepen maar fruit eten.


    dankje ! x

    Frodo schreef:
    Allereerst: stoppen met de zoetigheid. Meer fruit eten, veel groenten en water drinken. Een beetje joggen om de 2 dagen kan ook geen kwaad (:


    thanks! ik hoop dat het me gaat lukken ;d

    Je kunt ook even googelen op een hardloopschema hè? En voor de rest heel simpel gezonder eten.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn moeder is diëtiste en heeft laatst een dieet gevolgd waarvan ze heel snel en gezond is afgevallen. Ze heeft al het eten waarin koolhydraten zitten vermeden. Dus brood, pasta, aardappel, rijst, alcohol, enz. Voor de rest geen snoep of frisdrank. Je kan wel gewoon vlees en vis eten, en als ontbijt bijvoorbeeld yoghurt met fruit of crusli. Je moet jezelf namelijk niet uit hongeren. Veel succes!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 13:30 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    uhmn, je kunt joggen..
    Dit is mijn Gezonder eten schema:
    2 dagen per week interval training.(hardlopen)
    3 dagen geen snoep of vet eten.
    6 dagen per week 2 stuks fruit, en groente bij avond maaltijd.
    Elke dag minimaal 3 uur bewegen.
    Als je je verveel kun je ook gaan hardlopen, situps doen, of een aantal keer de trap op en neer lopen.
    +
    Water drinken, maar niet té veel. dat kan ook weer slecht zijn.
    +
    Rechtopzitten helpt ook, dan span je namelijk veel spieren aan dit kost energie, dus caloriën.

    suc6!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    danku wel allemaal ! (:

    Probeer regelmatig te eten. Dus in de ochtend een gezond vullend ontbijt, tussen de middag en in de avond. Als je honger krijgt, zorg er dan voor dat je een cracker eet of komkommer. En verder, waarom ga je niet elke dag een stuk fietsen of wandelen? Sporten is hartstikke gezond en daarna voel je je heerlijk fit. Maar maak het niet te gek met het sporten. Als je gelijk blessures krijgt is het ook niet goed.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zoek op youtube op; zumba. Doe dit gewoon dertig minuten per dag. Het is leuk en met 1 uur intensief zumba val je 1000 calorien af.
    Eet gezond, voor tussendoortjes neem je gewoon fruit of groenten. En 's avonds zou ik geen brood eten als ik jou was. Na zeven uur niks meer eten, een tussendoortje mag als je honger hebt. 1/1,5 uur voordat je gaat slapen ook niks eten!
    Zoek een hardloop schema op google, en download hem desnoods op je mp 3 of iphone/ipod en ga elke avond wat joggen.
    Na twee maanden val je echt wel af als je dit doet, maar je hebt wel motivatie nodig natuurlijk.

    En vooral, veel water drinken!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Titel aangepast ivm hoofdletters.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je past de titel aan maar sluit het topic niet? Er mochten toch geen afvaltopics, of nu weer opeens wél?


    "Ignite, my love. Ignite."