• Ja, ik verveel me dood. Dus als je een leuke story hebt, dump hem maar!
    Maar alsjeblieft wel ABN en geen smiley's tussendoor.

    Wat ik wel lees:
    - Harry Potter
    - Hunger Games
    - Vampire Diaries
    - Fantasy
    - Onbekende personen (Alleen als ik het een originele verhaallijn vind)

    Wat ik niet lees:
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Twilight
    - The Wanted
    - Soccer
    - Tokio Hotel

    Dus dump maar :3

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:11 ]


    I knew you were trouble.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    http://www.quizlet.nl/stories/90788/no-way-back--fred-weasley/

    Mary zit haar hele leven al in een weeshuis. Ze kent geen ander leven. De andere kinderen pesten haar omdat ze ‘anders’ is. Soms gebeuren er dingen waar geen verklaring voor is. Iedereen noemt haar een freak en ze is dan ook blij als iemand interesse in haar toont. Een vrouw komt haar ophalen, maar eenmaal in haar nieuwe ‘thuis’ ziet ze dat er iets niet klopt.

    Er is geen weg meer terug.



    http://www.quizlet.nl/stories/83786/wild-ones-ft-george-weasley/

    Daphne Malfoy is een echte Slytherin Princess. Ze is rijk, slim, pureblood, knap én het tweelingzusje van Draco Malfoy. Ze kan elke jongen krijgen die ze wilt, maar niemand is goed genoeg. Ze heeft dan ook nog eens een grondige hekel aan een nieuwe leerkracht, Umbridge. Ze haalt verschillende streken uit. Door haar haat tegenover Umbridge, leert ze nieuwe mensen kennen. En dan wordt ze verliefd, op een bloedverrader nog wel. Dan volgt de keuze tussen familie en liefde.



    `Please don't tell Draco.´


    http://www.quizlet.nl/stories/83880/bittersweet-revenge--george-weasley/

    Als het nimfendorp van Artemis wordt aangevallen, is ze als enige gevlucht. Al haar vrienden en familie komen om of worden gedwongen volgelingen te worden van Voldemort. Ze werd hard aangepakt door enkele deatheaters en half stervende ligt ze aan de rand van een bos. Als ze gevonden wordt door enkele leden van de Orde, krijgt ze dan ook de vraag mee te strijden met hun en zo haar familieleden en vrienden te bevrijden van Voldemort's dwang. Ze zegt meteen ja en komt zo in een hele nieuwe wereld terecht. Een wereld vol gevaar, maar ook liefde.




    `Come with me!´
    `I can't.´


    http://www.quizlet.nl/stories/71102/no-spell-needed--fred-weasley/

    There is no surprise more magical than the surprise of being loved



    Alexandra Montain was leerlinge op Beauxbatons, maar gaat - wegens verhuizing - nu naar Hogwarts. Daar komt haar ware identiteit bovendrijven. Macht heeft ze, maar zal ze het ook juist gebruiken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:18 ]


    The pen is the tongue of the mind

    Ik ben te lui om de hele reclame-quote ergens vandaan te vissen, dus doe ik het maar zo:

    De man met het verenmasker

    Rachel vindt dat zij een doodnormaal meisje is, maar haar moeder is het daar niet mee eens. Zij vindt het verontrustend dat haar dochter nooit vrienden en vriendinnen mee naar huis neemt, en dat ze nooit over haar dag op school praat. Ze stuurt Rachel naar een kindertherapeute om haar te helpen, maar dat was de grootste fout die zij kon maken.

    Een thriller met vrij veel filosofische gedachten erin. Niet het standaard liefdesverhaal, dus als je opzoek bent naar romantiek is dit waarschijnlijk niet wat je zoekt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb een heleboel Harry Potter stories. Ze staan allemaal met een beschrijving in Mijn Schrijvers ID. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Face of an angel - Draco Malfoy
    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © TheseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven


    Finding myself
    Ik herinner me de dag dat ik hier weg ging nog als gisteren. Ik had hier mijn hele leven gewoond en wist dat daar een einde aan moest komen. Ik moest weg en zien wat deze wereld mij te bieden had. Ik zou er hoe dan ook achter zien te komen wie ik werkelijk was.



    Sometimes running away is the only thing you can do.


    Keep your head up, keep your heart strong



    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    Thanks allemaal :3


    I knew you were trouble.

    xAwesome schreef:
    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.


    (...)


    Die eerste titel omg, hahaha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    “One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

    'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to