• Deze vond ik net terug en wilde ik even delen. Om het nuttig te houden vraag ik om degenen die ook een vriend/vriendin hebben, om ook een foto van hen samen te plaatsen. (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:35 ]


    Til hug og blod.

    (krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Vooral het woordje Chaos eronder maakt het romantisch. Ik wens je veel geluk met Ted. x'D


    We zijn wat dat betreft partners in crime :Y) Niemand verdenkt ooit de schattige witte teddybeer!

    Dit was mijn verkiezingsposter voor de modverkiezing. Oh, als wij mod waren geworden... Het zou bijna even awesome zijn geweest als trouwen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Is dat zeggen niet gewoon de west-friese manier om iemand in bed te krijgen, al dan niet met behulp van ruime hoeveelheden alcohol? (cat)


    De beer heet Ted. Ted en ik gaan trouwen. Alleen kan het niet vanwege de wet. Maar Ted en ik wachten. OP EEN DAG ZULLEN WE TROUWEN


    Stfu, ik heb wel mooi vier jaar met hem gehad x'D. hoe lang was jouw langste relatie ook alweer? :Y)
    Btw, er zit een duivelse glinstering in je rechteroog o _ o


    i put the fun in funeral

    130212 schreef:

    (krul)

    Mhihi, Hester en Marrit <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sjiriki schreef:
    (...)

    We zijn wat dat betreft partners in crime :Y) Niemand verdenkt ooit de schattige witte teddybeer!

    Dit was mijn verkiezingsposter voor de modverkiezing. Oh, als wij mod waren geworden... Het zou bijna even awesome zijn geweest als trouwen!

    Lol. Dat zou inderdaad awesome zijn geweest. Ted en Alwin, moderators in actie! *dramatisch achtergrondmuziekje*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Audacity schreef:
    (...)

    Stfu, ik heb wel mooi vier jaar met hem gehad x'D. hoe lang was jouw langste relatie ook alweer? :Y)
    Btw, er zit een duivelse glinstering in je rechteroog o _ o


    Mijn langste relatie is ondertussen al bijna 20 jaar (cat)

    IKR! Awesome, niet?


    quidquid excusatio prandium pro

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Don't hit me for saying this but.. jou vriend is hot, girl. :9~

    Waarom zou ik dan slaan. Ik ben het compleet met je eens hehe :3


    -

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Mijn langste relatie is ondertussen al bijna 20 jaar (cat)

    IKR! Awesome, niet?

    Is het met Ted of met jezelf? Ik vermoed het laatste x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Is het met Ted of met jezelf? Ik vermoed het laatste x'D


    Mezelf. Ted ken ik pas een paar maanden D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Milner schreef:
    (...)
    Mhihi, Hester en Marrit <3
    heheeheh :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Mezelf. Ted ken ik pas een paar maanden D:

    I knew it. Het 'mezelf'-gedeelte x'D
    Pas een paar maanden en nu al partners in crime? Goed bezig. Je voed hem goed op.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    I knew it. Het 'mezelf'-gedeelte x'D
    Pas een paar maanden en nu al partners in crime? Goed bezig. Je voed hem goed op.


    Hey! De enige reden dat ik hem ken is vanwege zijn voorliefde voor bloed en zieke en lijdende mensen!


    quidquid excusatio prandium pro


    <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aww'h, zo stom dat ik geen foto heb c:


    The artist is the kid that survived.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hey! De enige reden dat ik hem ken is vanwege zijn voorliefde voor bloed en zieke en lijdende mensen!

    Hoe ken jij zulk soort mensen? O.O Of dieren/knuffels in dit geval? x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis