• Ik ben de laatste tijd veel naar anderstalige muziek aan het luisteren,- vooral Russisch en andere talen van de voormalige Sovjet-Unie- maar ik heb maar enkele groepen die ik ken. Dus, nu bedacht ik me, de meeste mensen op Q hebben een goede muziekkennis, misschien kan ik dat aan hun vragen.

    Weten jullie nog anderstalige groepjes, zoals Týr, Alexander Rybak, Melnitsa & KIT-I?
    Het hoeft natuurlijk geen Russisch te zijn, zolang het maar geen Nederlands, Engels of Frans is.

    Alvast bedankt.


    Ex astris, sciencia

    Týr is so awesome.:9~

    The Gazette, SHINee, ss501, super junior, Yousei teikoku, TVQX!, Versailles, Heidi., ON/OFF, Gackt, Blind Guardian.
    Meer weet ik zo even niet.

    Italiaans van Laura Pausini:



    Afrikaans van Wes:


    Een half Portugees/ half Engels lied is 'Forca' van Nelly Furtado:


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    BIGBANG
    Infinite
    SHINee
    2NE1

    Ze zijn wel Koreaans..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    In het Japans:




    En deze taal kent niemand (Kalafina) dus bestaat hij niet maar toch is het een taal ook al is hij verzonnen maar het liedje is gewoon awesome dus ik laat het toch zien:


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Sigur Ros. (Ijslands/ soms geen taal. Muziek hoeft geen taal te hebben, vinden ze.)


    Food.

    Hier en daar heeft Nightwish wat Finse liedjes in elkaar geflanst en dat zijn Kuolema tekee taiteilijan, Taikatalvi, Erämaan viimeinen en Etiäinen.


    Searching heavens for another earth

    Still Doll is de nummer van een liedje, maar ik vind hem zelf wel wat hebben. Hij is trouwens wel een beetje.. Anders, niet mainstream -gelukkig-. Hij is in het Japanees!
    Er zijn trouwens meerdere leuke Japanse nummers!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Kanon Wakeshima [Japanse zangeres]
    Oz [Japanse metalband]


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Mermaidgirl schreef:
    En deze taal kent niemand (Kalafina) dus bestaat hij niet maar toch is het een taal ook al is hij verzonnen maar het liedje is gewoon awesome dus ik laat het toch zien:



    Dat ziet er voor mij gewoon uit als Latijn Nevermind, je hebt gelijk. Kalafina is een band die Yuki Kajiura heeft gevormd.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 13:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling